مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان گفت: وقوع آتش سوزی در یک واحد مرغداری در سپیدان، باعث تلف شدن بیش از500 قطعه مرغ و برجای ماندن خسارت مالی شد.
کد خبر: ۵۵۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ 21 January 2018

تابناک فارس به نقل از مارگون:وحید حق پرست مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان گفت: در تماس تلفنی از شهروندان مبنی بر آتش سوزی در یک مرغداری درروستای دهبید ازتوابع شهرستان سپیدان سریعا نیروها به محل موردنظر جهت اطفاء حریق اعزام شدند.

حق پرست گفت: این حادثه بر اثر آتش گرفتن مشعل هیتر بوده و با توجه به سرایت کردن آتش به سالن اصلی تقریبا بیش از500 قطعه مرغ تلف شدند.

مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان اظهار داشت: این آتش سوزی باعث تلف شدن 500 قطعه مرغ تخم گذار شد و برآورد میزان خسارات از سوی کارشناس در دست بررسی است، اما گزارش ها حاکی از آن است که خسارت سنگینی به این واحد مرغداری وارد شده است.

وی ادامه داد: پس از تماس ؛ خودروهای آتش نشانی از شهراردکان به سمت این واحد مرغداری که حوالی روستای ده بید در محور سپیدان به شیراز ودر بخش هماشهر است اعزام شدند علت آتش سوزی اشکالات دستگاه های گرمایشی مرغداری بود که خوشبختانه خسارات جانی درپی نداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار