مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس:فاصله هایی که بین مردم و مسئولین ایجاد شد آسیب هایی را در پی داشت، گفت: باید سعی شود تا این فاصله هر کمتر شود.
کد خبر: ۵۵۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 22 January 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان:سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس  در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به اینکه فاصله هایی که بین مردم و مسئولین ایجاد شد آسیب هایی را در پی داشت، گفت: باید سعی شود تا این فاصله هر کمتر شود.

 

وی با تاکید بر اینکه طرح «مسجد محوری» خیلی خوب است اما باید اعتمادی به وجود بیاید بر اساس مطالبه و اگر مطالبه محقق نشود، اعتماد مردم کمرنگ تر می شود، اظهار داشت: جلسات در ساعت اداری تعطیل شود و ساعت اداری متعلق به مردم باشد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم مشتاق هستند که مدیران را ببینند، اضافه کرد: اصلی ترین سرمایه نظام، مردم هستند که همیشه در صحنه حضور دارند.

 

 دکتر مرتضی موسوی، مدیر کل بهزیستی فارس با اشاره به اینکه فاصله بین مردم و حاکمیت روز به روز بیشتر می شود، اظهار داشت: باید طوری برنامه ریزی شود تا این فاصله ها کوتاه تر شود، باید با مردم شفاف باشیم، مطبوعات آزاد وجود داشته باشد، این فرهنگ را در خودمان به وجود نیاوردیم.

وی با تاکید بر اینکه کدام مطبوعات می تواند انتقاد کند و مدیر از آن شکایت نکند، اضافه کرد: مردم فضای آزادتری داشته باشند تا در روزنامه ها صحبت های خودشان را بگویند.

 

موسوی افزود:فاصله هایی که بین مردم و مسئولین ایجاد شد آسیب هایی را در پی داشت، گفت: باید سعی شود تا این فاصله هر کمتر شود.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار