فرمانده انتظامی استان فارس هم از درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و کشف یک‌ تن و 523 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان لارستان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 22 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان لارستان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل تردد قاچاقچیان مواد مخدر توسط یک دستگاه خودرو نیسان را دریکی از محورهای مواصلاتی شناسایی کردند و موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل موردنظر اعزام شدند و پس از ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به‌صورت محسوس و نامحسوس، درنهایت خودرو موردنظر را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران پس از مشاهده خودروی قاچاقچیان دستور ایست را صادر کردند که راننده خودرو بدون توجه به‌فرمان پلیس اقدام به فرار کرد؛ پس از طی مسافتی تعقیب و‌گریز، قاچاقچیان از خودرو پیاده و به سمت مأموران انتظامی اقدام به تیراندازی کردند که پس از چند دقیقه درگیری مسلحانه، درنهایت متهمان که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند با استفاده از کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا اقدام به فرار کردند.گودرزی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو قاچاقچیان یک‌تن و 523 کیلو مواد مخدر شامل 985 کیلو تریاک و 538 کیلوگرم حشیش کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان متواری ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار