سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر پس از پیروزی برابر تیم برق جدید شیراز در رقابت های لیگ دسته یک کشور گفت: اگرچه سه تعویض همزمان به نوعی پذیرش خطر بود اما با این کار توانستیم به یک پیروزی با ارزش در خانه حریف دست یابیم.
کد خبر: ۵۵۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 22 January 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: علیرضا مرزبان افزود: در ابتدای بازی بر روی یک حادثه به گل رسیدیم اما بر روی یک حادثه دیگر خیلی زود گل تساوی را دریافت کردیم .
وی ادامه داد : برقی ها پس از اینکه گل مساوی را به ثمر رساندند بازی را در دست گرفتند و به گل دوم هم دست یافتند و با پیروزی به رختکن بروند.
مرزبان با بیان اینکه در نیمه دوم به آنچه می خواستیم دست یافتیم ، اظهار کرد: با سه تعویضی که انجام دادیم توانستیم در این نیمه سه گل دیگر بزنیم اگر چه یک گل هم دریافت کردیم و در نهایت چهار بر سه پیروز شدیم تا تماشاگران یک بازی پر گل را شاهد باشند .
وی با انتقاد از اعتراض برخی تماشاگران حاضر در ورزشگاه افزود: برخی تماشاگران باید شان و شخصیت انسان ها را محترم شمرده و به آنها توهین نکنند و انتظار نداشتم این اتفاق در شهر شیراز رخ دهد .
مرزبان گفت : باشگاه ها که ادعای فرهنگی دارند باید سر دسته تماشاگران ( لیدر ها) را بخواهند و به آنها بگویند توهین نکنند .
این سخنان پس از آن مطرح شد که برخی تماشاگران در این دیدار ضمن سردادن شعارهایی خطاب به تیم میهمان، تغییر سرمربی تیم برق جدید شیراز را خواستار شدند.
سرمربی تیم شهرداری ماهشهر در مورد قضاوت بازی هم گفت: تیم داوری قضاوت متعادلی داشت و روی هفت گل به ثمر رسیده تاثیری نداشت.
تیم شهرداری ماهشهر عصر یکشنبه در هفته بیستم رقابت های دسته یک باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیرازدر یک بازی پر گل با نتیجه چهار بر سه از سد تیم برق جدید شیراز گذشت.
تیم برق هم اینک با 32 امتیاز در رده ششم قرار دارد و تیم شهرداری ماهشهر هم با 25 امتیاز در رده دوازدهم جدول است .
در رقابت های فوتبال لیگ دسته یک کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر فصل 97 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته 2 می روند.
هم اینک تیم های ایران جوان بوشهر ، صبای قم و راه آهن تهران سه تیم انتهای جدولی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار