مدیر ورزش و جوانان داراب گفت: المپیاد ورزش‌های همگانی در 10 رشته با محوریت روستاهای شهرستان داراب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 22 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:محمدمهدی تمدن امروز اظهار داشت: با برنامه‌ریزی اداره کل ورزش و جوانان و هیأت ورزش‌های همگانی فارس در ایام دهه فجر المپیاد ورزشی در 10 رشته در داراب و بخش‌ها و روستاهای تابع برگزار می‌شود.

وی از بهره‌برداری پروژه‌های ورزشی روستایی در داراب خبر داد و افزود: در دهه فجر با حضور وزیر ورزش و جوانان، پنج زمین چمن مصنوعی در روستاهای داراب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و پنج زمین دیگر نیز تا پایان سال مالی آماده بهره‌برداری خواهد بود که درمجموع 10 چمن مصنوعی در داراب و روستاهای آن افتتاح می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان داراب بیان کرد: پیست اسکیت و دوچرخه‌سواری و زمین چمن بااعتبار 2 میلیارد تومان، سالن 450 متری رزمی بااعتبار بالغ‌بر 500 میلیون تومان، تکمیل رختکن سالن بوکس و تجهیز خوابگاه ورزشگاه تختی از پروژه‌های ورزشی است که با حضور وزیر ورزش و جوانان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

تمدن با تأکید بر محرومیت‌زدایی و استفاده اقشار فرودست از امکانات و تجهیزات ورزشی خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی ما ایجاد زیرساخت ورزشی در روستاهای کم برخوردار و محروم است تا اقشار فرودست جهت حفظ سلامتی و تأمین نشاط بتوانند از تجهیزات ورزشی و استفاده بهینه داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه صبح و نشاط و پیاده‌روی خانوادگی مردم شهرستان داراب گفت: ما پیش‌بینی حضور چنین تعدادی را نداشتیم و حداکثر گردهمایی 50 هزار نفر را در نظر گرفته بودیم اما 100 هزار نفر در این برنامه ثبت‌نام کردند و 120هزار نفر نیز در روز جمعه در پیاده روی شرکت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان داراب بابیان اینکه قدردان حضور مردم در برنامه پیاده‌روی هستیم، افزود: برای استمرار برنامه‌های مرتبط با ورزش همگانی با حضور گسترده مردم، برنامه‌هایی داریم البته نه در این حجم گسترده اما برنامه پیاده‌روی مستمر را دنبال می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار