رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی سپیدان از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در محور گردنه یوزگرد سپیدان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 22 January 2018

تابناک فارس به نقل از مارگون:مهدی فرجی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی سپیدان در گفتگو با افزود: این سانحه درمحورگردنه یوزگرد از توابع بخش مرکزی سپیدان رخ دادو بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید پنج نفر مصدوم شد.

فرجی افزود با گزارش حادثه به مرکز اورژانس 115 نیروهای این مرکز به محل اعزام و مصدومان سانحه را به بیمارستان منتقل کردند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی سپیدان افزود:پس از مخابره این خبر به نیروهای امدادرسان، اورژانس در محل حادثه حاضر شدند و اقدام به رهاسازی و نجات سرنشینان کردندوسرنشینان پس ازرها سازی و امدادرسانی اولیه تحت مداوا قرار گرفت.

فرجی ضمن اشاره به اینکه این حادثه تلفات جانی در بر نداشته گفت : در پی این حادثه پنج سرنشین این خودرو مصدوم شده که مصدومان به علت شدت صدمات به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.

وی با بیان اینکه خودرو پراید به علت بی احتیاطی و رعایت نکردن سرعت مجاز دربرف در این حادثه مقصر شناخته شد از رانندگان وسایط نقلیه خواست هنگام تردد در سطح شهرها و جاده ها به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه جدی داشته باشند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی سپیدان به رانندگان توصیه کرد به قوانین و مقررات احترام گذاشته و از کارهای حادثه آفرین ازجمله سرعت غیرمجاز به جد خودداری کنند و از سرنشینان خودروها نیز خواست برای حفظ جان خود از کمربند ایمنی استفاده کنند تا هنگام برخورد و واژگونی خودرو، جانشان در معرض تهدید قرار نگیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار