رئیس حج و زیارت استان فارس از اعزام کاروان‌های عتبات دانشگاهیان استان فارس از ۵ بهمن ماه خبر داد و گفت: این امر تا ۲۲ اسفندماه ادامه دارد.
کد خبر: ۵۵۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 22 January 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: از اعزام کاروان‌های عتبات دانشگاهیان استان فارس از 5 بهمن ماه خبر داد و اظهار داشت: این امر تا 22 اسفندماه ادامه دارد و هر هفته 2 کاروان به عتبات اعزام می‌شود.

وی گفت: اعزام‌های عادی و عمومی به عتبات به صورت زمینی و هوایی هر هفته در استان فارس برقرار است و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به دفاتر زیارتی مراجعه کنند.

زینلی با اشاره به فعالیت 140 دفتر خدماتی مجاز زیارتی در استان فارس بیان کرد: متقاضیان عتبات و حج باید از طریق این دفاتر که اسامی آنها در سایت حج و زیارت فارس آمده، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی اشاره به اعلام حج و زیارت مبنی بر تکمیل اطلاعات متقاضیان حج سال 97 گفت: با توجه به ضرورت تکمیل مقدمات تشرف به حج و تسهیل در ارتباطات بعدی از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری تا 30 آبان 85 که علاقه‌مند به تشرف در سال 97 هستند تقاضا می‌شود نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

رئیس حج و زیارت استان فارس افزود: این افراد باید از تاریخ 4 بهمن ماه با مراجعه به سایت https://reserve.haj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار