رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فراشبند خبر داد؛ بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو سواری با یک دستگاه وانت پیکان در محور فراشبند به جم 6 نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۵۵۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 22 January 2018

تابناک فارس به نقل از شیرازه:احمدرضا میرزائیانرئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فراشبند گفت: در پی وقوع این حادثه و اعلام گزارش مقارن با ساعت 13 و 30 دقیقه امروز یکشنبه به مرکز پیام فوریتهای پزشکی فراشبند، مبنی بر تصادف زنجیره‌ای دو دستگاه خودرو سواری با یک دستگاه وانت پیکان در محور فراشبند-جم،به سرعت 3تیم امدادی از پایگاههای اورژانس جاده ای احمد آباد دهرم، دارالمیزان مّهر و پایگاه هلال احمر فراشبند به محل حادثه اعزام و در مدت زمان کوتاهی بر بالین مصدومان حاضر شدند و پس از تریاژ، اقدامات درمانی اولیه جهت مصدومان را آغاز کردند.

وی افزود: این حادثه ۶ مصدوم بر جای گذاشت که مصدومان حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه، برای ادامه درمان توسط تیم های حاضر در صحنه، به بیمارستان توحید جم منتقل شدند.

میرزائیان با تاکید بر اینکه حوادث جاده ای یکی از مهمترین علل مرگ و میر افراد و جراحت ها و گاه معلولیت های دائمی به شمار می رود، گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار