معاون بیمه خدمات سلامت گفت: مطالبات پزشک خانواده در استان‌هایی که در حال اجرا است به‌زودی پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۵۵۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 22 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: مرتضی ادیانی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل پیشین و سرپرست جدید اداره کل بیمه سلامت استان فارس اظهار داشت: به دلیل محدودیت اعتبارات باید برای پزشک خانواده که سهم بسزایی در کاهش هزینه و تسریع در بهبودی بیمار دارد گام‌های اساسی برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای پزشک خانواده در استان‌های فارس و مازندران در حال اجرا است و این طرح در استان مازندران به شکل یک نوبت اجرا می‌شود که از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.

معاون بیمه خدمات سلامت ایران تصریح کرد: هزینه‌هایی که توسط پزشک عمومی بر سازمان بیمه سلامت ایران تحمیل‌شده است باید احصاء شود.

ادیانی بیان داشت: 300 میلیارد تومان هزینه این سازمان به هزار و 300 میلیارد تومان رسیده است ودراین راستا در سال جاری نیز هزینه‌ای بابت ساختار بودجه‌ای اختصاص‌یافته و در چارچوب منابع موجود مدیریت می‌شود.

وی اضافه کرد: بدهی سازمان بیمه سلامت به مؤسسات درمانی طرف قرارداد تا پایان سال جاری به 10 هزار میلیارد تومان می‌رسد و باید موردتوجه جدی قرار گیرد.

معاون خدمات بیمه سلامت ابراز داشت: مدیریت هزینه، تعامل با نیاز‌های کشور و توجه به پزشک خانواده ازجمله اولویت‌های سال آینده سازمان بیمه سلامت است.

ادیانی اظهار داشت: با قرار گرفتن بیماری‌های ای بی یا پروانه‌ای، اوتیسم و ناباروری زیرپوشش بیماران خاص درمجموع به 8 عنوان بیماری خاص ارتقاء پیداکرده است.

در این مراسم طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، صابر فرخی لاریجانی به‌عنوان سرپرست جدید این اداره کل در استان فارس منصوب و از زحمات مدیرکل پیشین تقدیر شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار