معاون بررسی های راهبردی امنیت ملی وزارت اطلاعات اظهار کرد: باید مسئولیت پذیری و پاسخگویی مسئولان و مدیران در نهادها و وزارتخانه های مختلف در برابر نقش هایی که می پذیرند را در جامعه به یک مطالبه تبدیل کنیم؛ علاوه بر این لازم است خط خود را از ضدانقلاب جدا کنیم.
کد خبر: ۵۶۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ 01 February 2018

شفیعی با اشاره به ریشه ها و زمینه های اجتماعی ناآرامی های اخیر گفت: «زمینه های اجتماعی اقتصاد پایه» به عنوان دلایل اصلی و اولیه شکل دهنده به اعتراضات و تبدیل این اعتراضات به اغتشاشات بود که جریان ضد انقلاب در موج سواری و بزرگنمایی این اعتراضات نقش ایفا کرد.

وی افزود: ما همه باید با انسجام و مسئولیت پذیری دچار تقلیل گرایی نشویم و با آسیب شناسی دقیق مسائل کشور و بیش از همه با تقویت همگرایی ها و وحدت داخلی و با ابتنای بر منابع قدرتی که انقلاب به ما بخشیده است مانع از فضادادن به دشمن و اپوزیسیون نظام شویم.

معاون وزارت اطلاعات گفت: اینکه بخش اعظمی از معترضان را نوجوانان و جوانان دهه هفتاد تشکیل می دهند بدین معناست که بعضا ما به خودمان مشغول شدیم و بنا براین، دشمن با برنامه ریزی و هوشمندی می تواند این اقشار را تحریک و نیازهای به حق آنها را در جهت علیه نظام سوق دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار