فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: سارق وسایل ساختمان‌های نیمه کاره با ۳۰ فقره سرقت در شهرستان شیراز دستگیر شد.
کد خبر: ۵۶۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 08 February 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران: سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس بیان کرد: ماموران کلانتری شهرستان شیراز در هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی مشاهده کردند فردی در حین سرقت جک فلزی از یک ساختمان در حال ساخت بوده که بلافاصله با سرعت عمل، وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای ادامه تحقیقات از کلانتری به پلیس آگاهی منتقل شد، اضافه کرد: این سارق حرفه‌ای و سابقه دار، در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به ۳۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در شیراز اقرار کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با تاکید بر اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: همه صحنه‌های سرقت بازسازی و تا کنون ۱۱ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.

سردار احمدعلی گودرزی ضمن تأکید بر همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم در جهت ارتقاء نظم اجتماعی، ادامه داد: رعایت نکات ایمنی و اقدامات پیشگیرانه و توجه به هشدار‌های پلیسی توسط همه مردم، ارتقاء نظم و امنیت را در سطح استان به دنبال خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار