مدیرکل امور عشایر استان فارس گفت: به هر صندوق خرد زنان عشایر، بیش از ۲ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.
کد خبر: ۵۶۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 08 February 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران:روح اله بهرامی مدیرکل امور عشایر استان فارس مدیرکل امور عشایر استان فارس با بیان اینکه به هر صندوق ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است، ادامه داد: این اداره کل از طریق مشاوره، برگزاری کلاس‌های آموزشی و جلسه‌های توجیهی برای ایجاد اشتغال زنان عشایر فارس فعالیت می‌کند.

وی اظهار کرد: صندوق خرد زنان عشایر در استان فارس از اواخر پارسال تاکنون با هدف تأمین مالی برای حمایت از کسب و کار‌های کوچک زنان عشایری و توانمند سازی آنان و افزایش درآمد خانوار‌های عشایری تشکیل شده است و بیش از هزار و ۵۰۰ عضو دارند.

روح اله بهرامی به پرداخت تسهیلات کم بهره به اعضای این صندوق‌ها اشاره کرد و گفت: برای این صندوق‌ها ۷ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که در قالب صنایع کوچک شامل صنایع دستی، تولید قارچ، پرورش مرغ بومی و تولید و بسته بندی گیاهان دارویی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه صندوق خرد زنان عشایری به صورت مستقیم برای اشتغال خانگی فعالیت دارند، اضافه کرد: با راه اندازی این صندوق‌ها سعی می‌شود، زنجیره تولید گوشت قرمز، «از مرزعه تا سفره» در اختیار عشایر قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار