امام جمعه کازرون گفت:مسوولان هر سه قوه باید به طور جدی با فساد مبارزه کنند.
کد خبر: ۵۶۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 10 February 2018

 تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌‌های نماز جمعه  این شهر با اشاره به 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: 22بهمن عید ملی و مذهبی ما است.

وی با بیان اینکه با نگاه به گذشته، انواع توطئه‌های دشمن را مشاهده می‌کنیم که با درایت رهبری و بصیرت مردم، خنثی شده است، گفت: 22 بهمن امسال باید با توجه به توطئه‌های اخیر دشمن، باشکوه‌تر و پرشورتر از همیشه باشد.

وی عدالت اجتماعی را یکی از اصول نظام اسلامی دانست و افزود: در این زمینه کم‌کاری و عقب ماندگی داریم و هدف از عدالت اجتماعی برداشتن فاصله‌های میان مردم است.

خرسند با تاکید بر اینکه یکی عوامل تحقق عدالت اجتماعی مبارزه با ظلم و فساد است گفت: برخورد با ظلم و فساد در میان کارگزاران حکومتی باید شدیدتر و جدی‌تر از دیگران باشد.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه امتیاز بزرگ انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است، بیان کرد: این انقلاب از ابتدا مردمی بوده است؛ مردم همانانی هستند که برای مقابله با فتنه به میدان آمدند و آتش فتنه را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه عدالت اجتماعی یکی از خواسته‌های مردم است تصریح کرد: مسوولان هر سه قوه باید به طور جدی با فساد مبارزه کنند.

خرسند با گلایه از فاصله ایجاد شده بین مردم و مسوولان گفت: چرا باید در وزارت خانه‌های ما، محل رفت و آمد وزیر از مردم جدا باشد؟ مردم باید به مسوول و وزیر دسترسی داشته باشند تا درد خود را بگویند.

خطیب جمعه کازرون با ابراز امیدواری از اینکه مسوولان قدر این مردم را بدانند، گفت: از صحبت رئیس جمهور در روز ۱۵ بهمن که در افتتاح باغ موزه دفاع مقدس، بر روی موضع اقتدار قدرت نظامی ما ایستادند، تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه همانطور که شاهد بودیم که در ۱۰ مرکز استان، موزه دفاع مقدس افتتاح شد، در کازرون نیز قبلاً این تذکر را دادم اما این دغدغه را در مسوولان شهرستان ندیدم، افزود: کازرون با این سابقه انقلابی و ۱۳۰۰ شهید، حتماً باید موزه دفاع مقدس داشته باشد.

خرسند گفت: ساختمان سابق بسیج که اکنون در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد، از مسوولان شهرستان و استان می‌خواهیم که فارغ از موانع اداری، این ساختمان را برای موزه دفاع مقدس اختصاص دهند که با سرمایه‌گذاری مسوولان باغ موزه دفاع مقدس را در کازرون داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار