امام جمعه اقلید گفت: باید مواظب نفوذ و جنگ نرم و فرسایشی دشمن باشیم.
کد خبر: ۵۶۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 10 February 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با گرامیداشت دهه فجر، حماسه حضور مردم ولایت‌مدار ایران در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی را یکی از مسائل مهم و اساسی در این نظام دانست و اظهار داشت: باید این امر را غنیمت شمرد.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در روز ورود امام خمینی(ره) و سخنرانی ایشان که فرمودند «من به پشتیبانی این ملت، دولت تعیین می‌کنم و توی دهن این دولت(ستم‌شاهی) می‌زنم» اظهار داشت: مردم با تکبیر خود، تأیید و حمایت خود از این سخنان را اعلام کردند.

امام جمعه اقلید تصریح کرد: این ملت قهرمان پس از حدود 40 سال، هنوز بر سر عهد و پیمان خود مانده‌اند و از ولایت و رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت و دفاع می‌کنند.

خطیب جمعه اقلید به شعار معروف مدرس «سیاست ما عین دیانت ماست» اشاره کرد و گفت: نباید سیاست را از نظام اسلامی جدا کنیم.

طالبی افزود: از ابتدای این نظام اسلامی تاکنون، ولایت و رهبری یک رکن اساسی بود و به صورت کامل به معنای واقعی آن آگاه شده‌ایم و می‌دانیم که اگر رهبری مدیر و مدبر نبود، از همان سال‌های نخست، انقلاب اسلامی و مردم مصادره شده بودند و امروز چیزی جز یک نام، از آن باقی نمی‌ماند.

امام جمعه اقلید بابیان اینکه دشمن دست از سر ایران، نظام و انقلاب اسلامی برنمی‌دارد و با روش‌های مختلف ازجمله وانمود کردن ناکارآمدی نظام، ایجاد تفرقه و اختلاف، تهدید، القا شبهات و...برای ضربه زدن و نابودی ما می‌کوشد، عنوان داشت: باید مواظب نفوذ و جنگ نرم و فرسایشی دشمن باشیم.

وی اظهار داشت: این انقلاب با رهبری امام خمینی(ره)، شعار الله‌اکبر، خون شهدا، وحدت و برادری به‌دست آمده است ازاین‌رو باید در حفظ این اصول مهم بکوشیم.

خطیب جمعه اقلید به بخش‌هایی از فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه توطئه‌هایی که برای بدنام کردن و ناکارآمد جلوه دادن نظام می‌شود و نیز گوشه‌هایی از خدمات ارزنده این نظام مقدس در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: ملت و مسؤولان باید خط استقامت و ایستادگی در مقابل توقعات دشمنان و یاوه‌گویی‌هایی که نسبت به ملت و نظام و کشور می‌شود را که امام (ره) کشیدند، ادامه دهند.

طالبی استقامت در رفتار و گفتار نسبت به دشمن، شجاعت در برابر تهدید و یاوه‌گویی و کوتاه نیامدن در برابر آن‌ها و...را از خطوط امام (ره) در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب برشمرد و عنوان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری، امسال مردم با حضوری پررنگ‌تر و بهتر از گذشته در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن شرکت می‌کنند و جواب دشمنان انقلاب اسلامی را می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار