همزمان با دهه دوم فاطمیه و مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسم تشییع و خاكسپاری در ۹ نقطه استان فارس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 10 February 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا:مهدی انصاری، معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از برگزاری مراسم تشییع و خاكسپاری ۱۸ شهید گمنام در این استان خبر داد و گفت: همزمان با دهه دوم فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) فارس میزبان لاله‌های گمنام دوران دفاع مقدس خواهد شد.

اشاره به نقاط خاكسپاری
وی با تصریح اینكه این شهدا در ۹ نقطه استان فارس تشییع و خاكسپاری خواهند شد، افزود:‌ این شهدا در پادگان امام سجاد(ع) اقلید، پادگان ولیعص(عج) آباده، شهر دژكرد اقلید، شهر حسن‌آباد اقلید، آباده طشت، رونیز استهبان، ایج استهبان، دانشگاه آزاد استهبان و شهر كوهنجان سروستان تشییع و خاكسپاری می‌شوند.

۲۹ بهمن‌ماه؛ زمان برگزاری تشییع عمومی در حرم شاهچراغ(ع)
انصاری در عین حال این نكته را یادآور شد كه ممكن است تغییراتی در این نقاط ایجاد شود و ادامه داد: پیكرهای مطهر این شهدا در روز ۲۸ بهمن‌ماه جاری وارد شیراز خواهند شد و در روز ۲۹ بهمن‌ماه نیز تشییع عمومی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: مراسم تشییع و خاكسپاری این شهدا همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س) در تاریخ یكم اسفندماه در نقاط ذكر شده برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار