یک کارشناس امور مذهبی گفت:ما در کشور یک نظام اجرایی داریم که مسوولان قوای سه‌گانه را شامل می‌شود و یک موضوع اصالت ولایی نظام است که این دو موضوع باید از یکدیگر تفکیک‌شده و حفظ اصالت ولایی نظام همواره در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۵۶۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 11 February 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام علی انصاری‌فرد اظهار داشت: سالروز پیروزی انقلاب در حد اعلای ارزش‌ها قرار دارد و حضور ما در این مراسم مانند یک موشک به سنگر تجمع دشمن است.

وی بیان کرد: استقلال و خودکفایی دستاورد عظیم انقلاب است و دشمنان نظام به‌واسطه همین موضوع از موضع خصمانه خود کوتاه نمی‌آیند.

این کارشناس مذهبی بابیان اینکه در مقاطع مهم باید حساسیت شناس بود و مواضع دشمن را به‌طور دقیق شناسایی کرد، اذعان داشت: کسانی که به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هستند می‌خواهند ملت ایران زیر سلطه استکبار باشند و برای رسیدن به این مقصد از ابزار مختلفی استفاده می‌کنند.

انصاری‌فرد با اشاره به مسائلی که پیرامون مقایسه نظام جمهوری اسلامی و رژیم پهلوی در فضای مجازی منتشر می‌شود، گفت: مقایسه این نظام کنونی با رژیم سابق قیاس مع‌الفارق است و این موضوع نیز یکی از جنگ‌هایی است که برای گمراه کردن افکار عمومی و جوانان در فضای مجازی ایجاد می‌کنند.

وی اضافه کرد: ما که هم رژیم گذشته را دیده‌ایم و هم در شرایط فعلی زندگی کرده‌ایم باید ارزش‌ها را در نظر بگیریم و واقعیت این است که رژیم پهلوی متکی به هیچ ارزش نبوده و تهی و پوشالی بود.

این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: وابستگی محض ازلحاظ سیاسی و اقتصادی به آمریکا، وجود فساد و منکرات به شکل علنی در محافل عمومی و اجتماعی رژیم سابق را فاقد هرگونه ارزش قابل دفاع کرده بود.

انصاری‌فرد با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی هیمنه آمریکا را در هم شکست افزود: قبل از انقلاب آمریکا در ایران منافعی داشت و حفظ آن به‌وسیله محمدرضا پهلوی بود و با شکل‌گیری انقلاب که این منافع از بین رفت، استکبار به هر دستاویزی چنگ می‌زند تا بار دیگر آن را بازگرداند.

وی بابیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در ابعاد محتوایی دستاوردهای عظیمی داشت که مهم‌ترین آن تحول نظام حاکمیت جهان بود، خاطرنشان کرد: در دنیایی که دوقطبی بود و بلوک شرق و غرب بر دنیا حاکمیت داشت، امام خمینی(ره) شعار نه شرقی نه غربی سر داد درحالی‌که تا آن زمان کسی توان رویارویی مستقیم با آمریکا را نداشت.

این کارشناس مذهبی گفت: ما در کشور یک نظام اجرایی داریم که مسوولان قوای سه‌گانه را شامل می‌شود و یک موضوع اصالت ولایی نظام است که این دو موضوع باید از یکدیگر تفکیک‌شده و حفظ اصالت ولایی نظام همواره در اولویت قرار گیرد.

انصاری‌فرد با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری پیرامون خیزش‌ها و رویش‌های انقلاب گفت: افرادی هستند که در انقلاب حضور داشتند و فعالیت کردند اما اکنون نیستند و نیمه‌راه بریدند اما حضور و عدم حضور این افراد به تعبیر رهبر معظم انقلاب ضرری به اصل موضوع وارد نمی‌کند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر افرادی هستند که انقلاب را درک نکرده و حتی در دوران دفاع مقدس نیز نبودند اما با جوانی و سن کم، تمام‌قد در اختیار انقلاب و نظام هستند.

این کارشناس مذهبی بیان کرد: جنگ تحمیلی نتیجه نه گفتن ملت ایران به استکبار جهانی بود و اکنون قدرتمندی حق نظام اسلامی است که آن «نه» بزرگ را به استکبار گفته است.

انصاری‌فرد با اشاره به اینکه خیزش‌های انقلاب توسط نسل دوم و سوم شکل‌گرفته است، گفت: در شرایط کنونی دشمن که با جنگ نظامی کاری از پیش نبرده میدان را تغییر داده و جنگ نرم را در فضای مجازی شکل می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان نظام به دنبال تبدیل ایران به آندلس هستند، اظهار داشت: استکبار در فضای مجازی با شایعات، بزرگنمایی ضعف‌ها و تهمت‌ها به دنبال فاصله افکندن مردم و نظام است.

این کارشناس مذهبی بیان کرد: مسوؤلان ما مانند سایر انسان‌ها ممکن است خطا کنند و در حال حاضر نواقصی نیز در جامعه وجود دارد و مسوؤلان باید کمر همت بسته و نواقص را رفع کنند تا ضربه دشمن در فضای مجازی تأثیرگذار نباشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار