رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کم آبی و خشکسالی مشکلات فراوانی را در این استان ایجاد کرده که مجلس به دنبال رفع آن است.
کد خبر: ۵۶۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 11 February 2018

تابناک فارس به نقل از صداو سیما: علی لاریجانی که امروز در جمع راهپیمایان شیرازی سخنرانی می‌کرد، افزود: ملت ایران با تجربه موفقیت آمیز چهار دهه گذشته، برخوردار بودن از منابع غنی انرژی در کشور و منابع انسانی تحصیل کرده و هوشمند قادر است حرکت تحولی پرشتاب را مدیریت کند.
سخنران راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در شیراز تاکید کرد: از آغازین روز‌های مبارزات مردم ایران با رژیم پهلوی، آمریکاییها دشمنی خود را با ملت ایران آغاز کردند و پس از پیروزی انقلاب هم با انواع توطئه‌ها سعی کردند انقلاب ملت را به بن بست بکشانند، اما هیچگاه موفق نشدند.
رییس مجلس شورای اسلامی، طراحی کودتا‌های مختلف برای براندازی جمهوری اسلامی، حمایت از گروهک‌های ضد انقلاب و حمایت همه جانبه شرق و غرب و مزدوران منطقه از رژیم صدام را از جمله راهکار‌های دشمنان برای سرکوب انقلاب برشمرد و تاکید کرد: همه این توطئه‌ها با هوشمندی ملت به سرافکندگی دشمنان منجر شد.
علی لاریجانی راهکار امروز دشمن را برای به بن بست کشاندن کشور، به هم ریختگی ذهنی مردم و مایوس کردن آنان برای ایجاد اصلاحات اساسی در کشور و اجرای تغییرات بنیادین برشمرد و گفت: ملتی که در هشت سال دفاع مقدس توانست با اتکا به توان داخلی، دشمن برخوردار از حمایت کشور‌های شرق و غرب و حاکمان وابسته منطقه را در دستیابی به اهداف ناکام کند و در دوران سازندگی با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات، کشور را در مسیر سازندگی و توسعه قرار داد و امروز با وجود همه شیطنت‌ها و ترورها، در بخش‌هایی مثل هسته‌ای و موشکی به این موفقیت‌های بزرگ دست یابد قطعا قادر خواهد بود موانع بزرگ را از سر راه خود بردارد.
وی با اشاره به بخشی از مشکلات امروز کشور و به ویژه استان فارس گفت: کم آبی و خشکسالی مشکلات فراوانی را در این استان ایجاد کرده که مجلس به دنبال رفع آن است.
رییس مجلس شورای اسلامی افزود: بودجه سال ۹۷ به کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ارجاع داده شد تا شیوه‌های دقیق تری برای برطرف شدن مشکلات استان‌های درگیر موضوع خشکسالی اندیشیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار