تیم برق جدید شیراز در رقابت های فوتبال دسته اول کشور در ادامه ناکامی ها باز هم در خانه باخت و با 2 پله سقوط به رده دهم جدول رده بندی رفت.
کد خبر: ۵۶۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 13 February 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:در این بازی که از هفته بیست و سوم این رقابت ها که در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، تیم برق با یک گل مغلوب مس کرمان شد.
تیم برق جدید شیراز هفته گذشته، رحمان رضایی بازیکن سابق تیم ملی را به عنوان سرمربی به خدمت گرفت اما او در بازی برابر مس کرمان به دلیل صادر نشدن کارت مربیگریش نتوانست بر روی نیمکت قرار گیرد و از روی سکوهای ورزشگاه شاهد شکست خانگی تیمش بود.
 بر خلاف تصور با برتری مسی ها آغاز شد و این تیم خیلی زود در خانه حریف و از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید و تا پایان بازی هم این نتیجه را حفظ کرد.
دقیقه 13 در فاصله 20 متری دروازه تیم برق یک ضربه خطا نصیب تیم مس شد که ضربه زیبای احمد حسن زاده به زیر طاق دروازه تیم میزبان اصابت کرد و گل نخست بازی رقم خورد.
در ادامه بازی پس از اینکه برقی ها گل اول را دریافت کردند تا حدودی به خود آمدند اما حملات آنها بدون برنامه صورت می گرفت و خیلی هم خوش شانس بودند که گل دوم را دریافت نکردند چرا که ضربه احمد حسن زاده در دقیقه 38 که از راه دور زده شد به تیر افقی دروازه میزبان برخورد کرد و به زمین بازگشت.
تنها فرصتی که شاگردان رحمان رضایی در نیمه نخست داشتند در دقیقه 43 رقم خورد اما مرتضی سنجانکی مهاجم این تیم در حالی که با دروازبان مس تک به شده بود، ضربه کم دقت این بازیکن و خروج خوب دروازه بان مس سبب شد تا برقی ها به گل مساوی نرسند و نیمه نخست را با شکست به رختکن بروند.
در نیمه دوم نیز تیم میهمان که به خواسته خود رسیده بود بازی را کنترل کرد و در آن سوی میدان هم بازی احساسی و بدون هدف برقی ها نتوانست تاثیری در تغییر نتیجه داشته باشد و سر انجام این بازی با همان گل دقیقه 13 به سود مس کرمان تمام شد تا میزبان 2 پله در جدول سقوط کند.
تیم مس کرمان بر خلاف تیم برق جدید شیراز در این بازی بر روی ضربات ایستگاهی بسیار با برنامه عمل کرد و از همین راه یک بار به گل رسید و یک بار هم تیر دروازه میزبان را لرزاند اما برقی ها هم صاصب چندین ضربه کاشته و در شرایط خوب شدند که نتوانستند از این راه به گل برسند.
برقی ها که در دور رفت این رقابت ها با انجام بازی های خوب و قرار گرفتن در رده دوم جدول شگفتی ساز شده بودند به یکباره پس از اینکه سرمایه گذار باشگاه اعلام کرد دیگر پولی برای هزینه کردن ندارد، چندین بازیکن تاثیر گذار و سرمربی موفق این تیم، جدا شدند تا زمینه سقوط تیم برق را که تماشاگران شیرازی امیدوار شده بودند پس از پنج سال یک تیم در لیگ برتر داشته باشند، به رده های پایین تر و تا دهم جدول فراهم کند.
پس از رفتن داوود مهابادی سر مربی تیم برق، هدایت این تیم به اسماعیل اسماعیلی سپرده شد اما شکست ها و نتایج ضعیف این تیم سبب شد این مربی هم از کار برکنار شود و در نهایت رحمان رضایی بازیکن سابق تیم ملی هدایت برق را بر عهده گرفت.
با بازی ضیعفی که برقی ها برابر مس انجام دادند سر مربی جدید این تیم متوجه شد که در ادامه رقابت ها کارسختی را پیش رو دارد.
همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز دیگر نماینده فارس در دسته یک، عصر دوشنبه در بوشهر برابر ایران جوان این شهر با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت و سه امتیاز با ارزش را از بوشهر به سوغات آورد و به رده پنجم رفت.
هم اینک درجدول رده بندی، تیم های نفت مسجد سلیمان، بادران تهران، خونه به خونه بابل و نساجی مازندران با یک بازی کمتر به ترتیب در رده نخست تا چهارم قرار دارند و تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم با 39 امتیاز پنجم است و شانس صعود دارد.
تیم مس کرمان با 34 امتیاز در رده هشتم قرار دارد و تیم برق هم با 32 امتیاز دهم است.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی، تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر در سال 97 را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
تیم های ایران جوان بوشهر، صبای قم و راه آهن تهران سه تیم انتهای جدول هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار