خبرنگاران و تصویربردارانی از شبکه های تلویزیونی فونیکس چین، تمدن افغانستان، گُلی کردستان عراق، فلسطین الیوم، المیادین لبنان و آر.تی.وی (RTV) روسیه و خبرگزاری تیما انگلستان در این بازدیدها حضور داشتند.
کد خبر: ۵۶۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸ 14 February 2018

آنها در سفر به شیراز از روند اجرا و فعالیت سه پروژه خط یک قطار شهری شیراز، عملیات اجرایی خط 2 قطار شهری و همچنین ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز بازدید و گزارش هایی را از روند فعالیت های عمرانی در مرکز استان فارس تهیه کردند.

به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس، سفر نمایندگان هفت خبرگزاری و تلویزیون بین المللی به شیراز به دنبال هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت.

ساسان تاج گردون در حاشیه بازدید این گروه رسانه های خارجی از طرح های عمرانی شیراز به خبرنگار ایرنا گفت: نمایندگان خبری رسانه های خارجی در این سفر در جریان بسته های متعدد سرمایه گذاری استان در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و دیگر ظرفیت های استان قرار گرفتند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس افزود: انتظار است رسانه های داخلی و خارجی، دستاوردها و اقدامات نظام و دولت جمهوری اسلامی را در جای جای کشور و خارج از مرزهای ایران اسلامی منعکس کنند.

تاج گردون بیان کرد: دولت تدبیر و امید با وجود محدودیت های مالی توانست با اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی کارهای ارزشمندی انجام دهد و به همین دلیل امیدواریم خبرنگارانی که در این بازدید حضور داشتند، پیام آور خدمات ارزشمند دولت و نظام جمهوری اسلامی برای ایرانیان داخل و خارج کشور و مردم دیگر کشورها باشند. تازببعل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار