جانشین فرماندهی ارشد سپاه فجر استان فارس گفت:پرچم جهاد علم توسط نخبگان جوان ایرانی در کشور به‌ویژه در دنیا برافراشته شده است، افزود: بر اساس اعتراف فرمانده اطلاعات رژیم صهیونیستی تجربه پیروزی انقلاب اسلامی نشان می‌دهد رشد علمی رژیم صهیونیستی 3 برابر بوده اما در ایران این رشد به 20 برابر افزایش‌یافته است.
کد خبر: ۵۶۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 15 February 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:سردار ابوالفضل گزنی در جشنواره جهادگران علم و فناوری با موضوع «جوان انقلابی، جهادگر علمی و خودباوری» در سخنانی اظهار داشت: برای مقابله و نفوذ دشمنان محیط‌های دانشگاهی و علمی رصد شوند تا عناصر ضد انقلاب نتوانند نقشه‌های شوم خود را پیاده و اجرا کنند.

وی با اشاره به‌ اینکه پرچم جهاد علم توسط نخبگان جوان ایرانی در کشور به‌ویژه در دنیا برافراشته شده است، افزود: بر اساس اعتراف فرمانده اطلاعات رژیم صهیونیستی تجربه پیروزی انقلاب اسلامی نشان می‌دهد رشد علمی رژیم صهیونیستی 3 برابر بوده اما در ایران این رشد به 20 برابر افزایش‌یافته است.

جانشین فرماندهی ارشد سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: نماد هوشمندی جمهوری اسلامی توجه به جنگ‌‌‌های واقعی ذهنی، عقلی و علمی است و در این راستا ایران اسلامی در میان دیگر کشورها رتبه برتر علمی را به خود اختصاص داده است.

گزنی تصریح کرد: برای رسیدن به تلاش‌های جهاد گونه علمی که مقام معظم رهبری تأکید بسیاری داشته‌اند با اراده قوی دینی و معنوی در راستای شناخت استعداد‌ها، قابلیت‌ها، توانمندی‌ها، ایجاد بستر و سازوکار لازم، شرایط تربیتی و آموزشی ونیز الگو و نمونه بودن محقق و اجرایی می‌شود.

وی بیان داشت: الگوپذیری، مجاهدت و پیروزی دفاع همه‌جانبه یک ملت در برابر استکبار، به‌ویژه نظام‌های 2 قطبی کمونیستی و لیبرال سرمایه‌دارها حاکم بر دنیا نشان از عزم و اراده قوی و اعتقادات دینی بوده است.

جانشین فرماندهی ارشد سپاه فجر اضافه کرد: هر جا که حرکت انقلابِی، جهادگونه و نیز مدیریت پرتحرک داشته‌ایم پیشرفت داشته و هرگاه با مدیریت ناکارآمد و کم‌تحرک روبه‌رو بوده‌ایم از فعالیت‌ها متوقف‌شده است.

گزنی ابراز داشت: سازمان علمی و پژوهشی سپاه فجر با ارائه بسته‌های مادی و معنوی در حد بضاعت از فعالیت‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی نخبگان حمایت و پشتیبانی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار