فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: یک شرور مسلح و سابقه دار در عملیات ماموران انتظامی شهرستان کازرون دستگیر شد.
کد خبر: ۵۶۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 15 February 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز بیان کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر شرارت و مزاحمت فردی به هویت «ع-ص» در منطقه پل آبگینه در شهرستان کازرون، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و یکسری کار‌های اطلاعاتی شبانه روزی، مخفیگاه شرور مورد نظر را شناسایی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه مأموران برای تسلیم شدن این فرد هشدار‌های لازم را دادند، تصریح کرد: فرد شرور بدون توجه به هشدار مأموران اقدام به تیر اندازی به سمت آنان و ایجاد درگیری مسلحانه کرد.

سردار گودرزی تصریح کرد: پس از چند دقیقه درگیری، ماموران موفق شدند با ترفند‌های خاص پلیسی وی را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دهند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه غیر مجاز و تعدادی فشنگ مربوطه از وی، ادامه داد: این فرد در زمینه گروگانگیری، قدرت نمایی و ایجاد ترس و وحشت، تهدید و درگیری مسلحانه با اهالی آن منطقه فعالیت داشته است.

سردار گودرزی اضافه کرد: استان فارس محل ناامنی برای اشرار و سارقان مسلح خواهد بود و مأموران انتظامی استان با کسانی که بخواهند امنیت و آسایش شهروندان را به خطر بیندازند به شدت برخورد خواهند کرد.

گفتنی است در این ماموریت بر اثر تیراندازی فرد شرور مسلح، یکی از کارکنان انتظامی بخش پل آبگینه مجروح شد که وضعیت عمومی وی رضایت بخش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار