معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس گفت: نمایش چندرسانه‌ای خاتون آب وآئینه از 29 بهمن تا 8 اسفندماه در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) شیراز بر روی صحنه می‌رود. برگزارمی‌شود.
کد خبر: ۵۶۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ 15 February 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:سرهنگ پاسدار سعید کوشکی ظهرامروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایش خاتون آب و آینه در 10 پرده از زندگی دخت نبی اکرم(ص) حضرت زهرا(س) از تولد، انفاق، حجاب، عفت، ازدواج، همسرداری تابیماری و شهادت به نمایش درمی‌آید.

وی خاطرنشان کرد: زندگی ظاهری، جهاد، مبارزه، دانش، سخنوری، فداکاری، مادری، همسری، مهاجرت و نیز حضور در تمامی میدان‌های سیاسی، نظامی، انقلابی، برجستگی و دیگر ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا(س) توسط هنروران به مخاطبان معرفی می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس تصریح کرد: این نمایشنامه به نویسندگی و کارگردانی حسین بلبل آبادی بوده و بیش از 100 نفر از هنروران و عوامل هنری و بازیگردانان که از این تعداد 90 درصد عوامل استانی و 10 درصد دیگر از تهران حضور دارند.

کوشکی بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود هر شب بیش از 3 یا 4 هزار نفر از ساعت 19 به توانند از این نمایش دیدن ونیز از علاقه‌مندان دعوت می‌گردد که 45 دقیقه قبل آغاز برنامه حضورداشته باشند.

وی اضافه کرد: در حاشیه برگزاری این نمایش تعداد 15 تا 20 غرفه محصولات فرهنگی در محوطه ورودی حسینیه عاشقان ثارالله (ع) برای بازدید عموم و خدمات‌دهی فرهنگی برپا است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر ابراز داشت: تهیه بلیت به‌صورت رایگان است و شهروندان می‌توانند برای اطلاع بیشتر به سایت sahabtic.ir مراجعه کنند.

کوشکی با اشاره به‌اینکه درراستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی براینکه در حوزه فرهنگ و هنر کار‌های اثرگذار‌ فاخری انجام شود، افزود: برنامه‌های متعدد هنری شامل ترنم بیداری در حوزه موسیقی، سرود انقلاب، نمایش فصل شیدایی، برپایی نمایشگاه کتاب، رونمایی از 11 عنوان کتاب فاخر ونیز نمایشگاه، ازجمله فعالیت‌های این نهاد مردمی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار