امام‌جمعه موقت لامرد گفت:مردم دوستدار رونق در زندگی خود هستند و توقع دارند و از مسوولان ایجاد شغل می‌خواهند.
کد خبر: ۵۶۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 17 February 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدامین غفاری در خطبه‌های نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه دوم اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ حدیث غربت ویژه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) توسط خادمان الزهرا(س) و با حضور کارشناسان خبره حوزه علمیه در شهر لامرد برگزارشده است که توصیه می‌کنم آحاد مردم از این نمایشگاه بزرگ بازدید کنند.

وی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب در پیام تشکر از مردم بابت حضور در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه فرمودند که مسوولان باید بکوشند از مردم عقب نمانند افزود: دو قدرت رهبری و مردم هر جا در حل مشکلات موثر بوده و مسوولان در میان این دو قدرت قرارگرفته‌اند که اگر بخواهند منحرف شوند این دو قدرت آنان را به‌آسانی نجات می‌دهند.

خطیب موقت جمعه لامرد گفت: در شهرستان لامرد نیز با تعاون و همکاری می‌توانیم به یک وحدت و اشتراکی دست پیدا کنیم.

غفاری خاطرنشان کرد: امروز شاهد یک کسالت در شهرستان لامرد هستیم که این کسالت باید بهبود پیدا کند و همه در هر جایگاهی که قرار دارند باید در این زمینه همت کنند و نباید نگاه‌ها به چپ و راست باشد بلکه باید نگاه به مردم باشد و رضای خدا را در نظر بگیریم.

وی با اشاره به اینکه مردم همواره، همراه مسوولان بوده‌اند تصریح کرد: مردم دوستدار رونق در زندگی خود هستند و توقع دارند و از مسوولان ایجاد شغل می‌خواهند.

غفاری متذکر شد: امروز نگاه مردم به مسوولان انتقادی است و مسوولان باید دیدارهای هفتگی با مردم بگذارند و مشکلات مردم برطرف شود.

وی با تقدیر از ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد بیان داشت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در راستای آسیب‌زدایی محلات شهر لامرد قدم‌های بسیار خوبی برداشته و برنامه‌های مهمی اجرا کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار