امام جمعه کازرون گفت:اگر روزی اسرائیل بخواهد غلطی بکند، جمهوری اسلامی خاک اسرائیل را شخم خواهد زد افزود: این اتفاق درسی برای کشورهای خودفروخته‌ای همچون عربستان سعودی است.
کد خبر: ۵۶۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 17 February 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نمازجمعه کازرون با اشاره به اول اسفند روز روحانیت و ۲۶ شهید روحانیت در دوران انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم کازرون اظهار داشت: این نشان دهنده حضور جدی و نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

وی با اشاره به راهپیمایی تماشایی ۲۲ بهمن ماه در سراسر کشور که با شکوه و عظمت بیشتری نسبت به سال‌های قبل برگزار شد گفت: پیام این راهپیمایی استقامت، استکبارستیزی و عدالت اجتماعی بود.

خرسند تاکید کرد: با اینکه مردم از برخی امور از جمله مشکلات اقتصادی گلایه‌مند هستند، اما پای ارزش‌های خود ایستاده‌اند.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با کارکنان نیروی هوایی فرمودند اگر می‌خواهید «مردم را بشناسید، به راهپیمایی ۲۲ بهمن نگاه کنید»، گفت: این جمعیت ده‌ها میلیونی که در راهپیمایی عشق خود به اسلام، انقلاب، امام و رهبری نشان دادند، اینها مردم ایران هستند و باید حرفشان را شنید و به درد دلشان گوش کرد.

وی با اشاره به اینکه رهبری فرمودند که کسانی که دو دوره مسوولیت کشور داشتند و اکنون نیز مدیریت کشور را دارند، نباید نقش اپوزسیون نظام را ایفا کنند، افزود: اینها اگر کاری از دستشان برمی‌آمد باید در دوران مسوولیت خود حل می‌کردند.

خطیب جمعه کازرون در ادامه گفت: آیا مشکل کشور رفراندوم است؟ چه رفراندومی بهتر از ۲۲ بهمن، رفراندوم در زمان بن‌بست انجام می‌شود و چرا حرفی زده می‌شود که باب طبع سلطنت طلبان و دشمنان باشد.

خرسند با تاکید بر اینکه مسوولان نیاز مردم را با صداقت عمل خود فراهم کنند اظهارداشت:کسانی که شغل و مسکن ندارد چگونه بدون فراهم شدن رفاه و رفع مشکلات شاد می‌شوند.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه دوران رقابت‌های انتخاباتی تمام شده و اکنون زمان کار است گفت: سال اقتصاد مقاومتی رو به پایان است، همه قوای سه‌گانه باید توضیح بدهند که به فرمایش رهبری در نامگذاری امسال که سیاست نظام است به چه اندازه عمل شده است.

وی با اشاره به اینکه همه باید در مدار قانون حرکت کنند تاکید کرد: مردم آمدند و حرف خود را زدند و اکنون نوبت مسوولان است و نباید به گونه‌ای صحبت کرد که دشمن شاد شویم و این مردم شایسته بهترین خدمات هستند و به وعده الهی امیدوار باشیم.

خرسند با یادآوری سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی توسط موشک سوریه گفت: به تعبیر رهبری دوره بزن و در رو تمام شده و این حرکت نشان داد که اسرائیل آسیب‌پذیر است و مقاومت اسلامی با محوریت جمهوری اسلامی ترس بر تمام حاکمیت رژیم صهیونیستی غلبه می‌کند.

خطیب جمعه کازرون با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی بنای درگیری ندارد اما اگر روزی اسرائیل بخواهد غلطی بکند، جمهوری اسلامی خاک اسرائیل را شخم خواهد زد افزود: این اتفاق درسی برای کشورهای خودفروخته‌ای همچون عربستان سعودی است.

وی از حضور همه شهروندان که در دوماهه اخیر برنامه‌های بزرگی که برگزار شد از جمله، یادواره بزرگ شهدا، سالگرد شهدای مدافع حرم، مراسم دهه فجر و فاطمیه، راهپیمایی ۲۲ بهمن و مراسم با شکوه دعای ندبه قدردانی کرد و گفت: این نشان دهنده توجه مردم ما به ارزش‌ها و معنویات است.

خرسند در پایان از مردم و مسوولان خواست با توجه به خشکساای و کمبود بارش رحمت الهی، در مصرف آب مدیریت ویژه‌ای صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار