حجت الاسلام والمسلمین مهدی آقائی: ملت ایران اسلامی همواره از اوایل انقلاب با فراز نشیب‌ها و کمبودهای مواجه بوده وهرگز از این فشارها خسته نشده اند ولی انچه که امروزه مردم متدین ما را رنج می دهد مسئله فسادو اختلاس وتبعیض ورانت خواری توام با حاکمیت روابطی هست.
کد خبر: ۵۶۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 17 February 2018

تابناک فارس به نقل از مرودشت نا:خطیب جمعه مرودشت حجت الاسلام آقائی در ادامه از حضور پرشور وگسترده مردم ایران اسلامی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد و افزود: همان طور که مقام معظم رهبری از قبل پیش بینی یک راهپیمایی متفاوت و تماشایی تر از ادوار گذشته را داشت این مهم توسط مردم رقم خورد.

آقائی پیام راهپیمایی 22 بهمن را استقامت بر استکبارستیزی و عدالت اجتماعی قلمداد نمود و افزود: هر سنگری از این نظام اسلامی به برکت خون شهدا به‌رسم امانت نزد شما مسئولان هست بنابراین هراندازه که مسئولیت و مقام شما خدمت گذاران نظام اسلامی بالاتر می‌رود به‌تبع آن نیز خدمتگزاری به مردم و فروتنی شما باید در سرلوحه کارهایتان قرار گیرد.

آقائی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی همواره از اوایل انقلاب با فراز نشیب‌ها و کمبودهای مواجه بوده وهرگز از این فشارها خسته نشده اند ولی انچه که امروزه مردم متدین ما را رنج می دهد مسئله فسادو اختلاس وتبعیض ورانت خواری توام با حاکمیت روابطی هست.

آقائی افزود: ملت ایران اسلامی همواره تا پای جان در جهت حفظ ودفاع از ارزش های نظام و آرمان های انقلاب ایستاده اند ومسولان نیز باید در جهت مبارزه با فساد واختلاس ورانت خواری با حداکثر توان گام بردارند.

خطیب جمعه مرودشت در خصوص بیانیه اخیر وزارت امور خارجه امریکا در زمینه ازادی سران فتنه در ایران بیان داشت: همواره سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران بر جذب حداکثری ودفع حداقلی بوده ودر این مسیر قطار انقلاب در جریان هست وچنانچه افرادی به دلایل خاص در این مسیر از این قطار پیاده شدند با عذرخواهی از مردم ورهبر انقلاب می توانند به اغوش اسلام بازگردند.

آقائی در ادامه افزود: همواره افراد دلسوزی از ناحیه نظام ورهبری بارها با سران فتنه در خصوص حرکت اشتباه انان صحبت داشته اند و خواستار پذیرفتن اشتباه خود وعذرخواهی انان از رهبری ومردم بوده اند که متاسفانه در این زمینه مقاومت از خود نشان داده در حالی که اغوش نظام بر روی کسانی که تمکین از قانون داشته باشند همواره باز خواهد بود.

خطیب جمعه مرودشت در ادامه از مردم ولایت مدار وهمیشه در صحنه این شهرستان تقاضا داشت که در جهت تکریم وقدرشناسی از مقام شامخ شهدا در مراسم تشییع 2 تن از شهدای تازه تفحص شده دوران انقلاب که پس از مدت ها انتظار خانواده اکنون به اغوش میهن اسلامی وخانواده هایشان بازگشته اند در روز شهادت حضرت زهرا (س) حضوری توام پرشور وگسترده داشته باشند.

آقائی در ادامه سالروز حمله رژیم بعثی عراق به هواپیمای مسافربری ایران اسلامی را که به شهادت 40 نفر از سرنشینان وبویژه شهید محلاتی گردید را گرامی داشت و افزود: جامعه روحانیت ایران اسلامی به تناسب جمعیت خود بیشترین شهید را تقدیم این نظام وانقلاب کرده اند.

وی همچنین سالروز شهادت رهبر دبیر کل حزب الله لبنان سید عباس موسوی را که به دست رژیم غاصب صهیونیستی شهید شد را گرامی داشت و 3 اسفند ماه سالروز شهدای کودتای انگلیسی رضا خان پهلوی بر علیه مشروطه خواهی در ایران اسلامی را نیز گرامی داشت.

شایان ذکر است که طبق اعلام بنیاد شهید در خصوص شهدای تازه تفحض شده دو تن از انان به نام شهیدان غلام قنبری وعزیز قلی استواری از شهرستان مرودشت بوده ومراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا در روز سه شنبه اول اسفند ماه از مقابل سپاه ناحیه مقاومت شهرستان مرودشت به سمت گلزار شهدا برگزار خواهد گردید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار