ائمه جمعه شهرستان های فارس در خطبه های این هفته ضمن تشکر از مردم برای حضور پر شورشان در راهپیمایی 22 بهمن این راهپیمایی را یک حماسه تماشایی دانستند که مشت محمی بر دهان دشمنان انقلاب شد.
کد خبر: ۵۶۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 17 February 2018

تابناک فارس به نقل از شیرازه: ائمه جمعه شهرستان های فارس در خطبه های این هفته ضمن تشکر از مردم برای حضور پر شورشان در راهپیمایی 22 بهمن این راهپیمایی را یک حماسه تماشایی دانستند که مشت محمی بر دهان دشمنان انقلاب شد.

امروز قدرت در مشتهای مردم است

حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه شهرستان سپیدان در جمع نمازگزاران  آدینه ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت:باید به برپایی مراسمات وسوگواری اهل بیت خصوصا حضرت زهرا(س) توجه وتاکید داست ولو به مراسمات مختصر وساده وبرای خویشاوندان واشنایان واین باعث می شود که خانه وفرزندانتان بیمه شود وراه اهل بیت را ادامه دهند وخانه ای که درآن روضه باشد آن خانه متبرک می شود وخانه ای که اسم حضرت زهرا(س) درآن باشد آن خانه دچار فقر وتباهی نمی شود فرزندان خود را با اهل بیت پیوند بزنید وانهارادراین مسیرقراردهید تا گمراه نشوند .

حجت الاسلام موسوی انورگفت:خیانتها وجنایتهایی که رضاخان درطول تاریخ انجام داد برکسی پوشیده نیست وآنهایی که دم از اینها می زنند باید گوشه ای از اعمال آنهارابیادبیاورند از کشف حجاب تا خیانت به اسلام واسلام ستیزی وفساد وبی حد واندازه برای جوانان ونابودکردن استقلال کشور وتقدیم کردن کشور به استعمارگران وتخریب کشاورزی وزمین خواری وهزاران هزار دیگر از مسائلی است که این شخص در پروند ه کثیف خود داشت وامروزه در کشور برخی ها از آنها حمایت می کنند.

وی گفت: باید از تاریخ درس گرفت واین تاریخ است که مشخص می کند انسانها درکجا وچه مسیری بوده اند یکی مانند شاه می شود ونوکری استعمار را می پذیرید ومی شود مرگ در غربت ودیگری نوکری وخادمی مردم را می پذیرد می شود امام راحل که آمدن ورفتن این مرد بزرگوار وخادم مردم می شود حرتی عظیم ومیلیونی استقبال وبدرقه می شود واین نشان از مردمی بودن این مردخدایی دارد نوکری برای مردم عزت می آورد واگر خادم مردم باشید مردم قدردان خواهند بود واین را بارهای بار ثابت نموده اند .

#######################################################

خطیب نماز جمعه سپیدان درادامه خطبه های این هفته ضمن تشکر از مردم ولایتمدار وهمیشه در صحنه ایران اسلامی گفت :ملت فهیم وآگاه وبا بصیر وانقلابی ایران اسلامی باردیگر ومانند همیشه باحضوری سبز به میدان آمدند وبا این حضور میلیونی خود پیامهایی زیادی را به دنیا مخابره نمودند که برخی ها نمی خواهند بفهمند اما مردم بصیر وولایتمدار ایران اسلامی باحضورشان باردیگر با آرمانهای امام وشهدا ورهبری بیعتی مجدد کردند وامدند بگویند که این انقلاب مال محرومان ومردم است وتا آخر به پای این انقلاب می ایستند وبرای آن پاسداری آن خون وجان می دهند .باحضورشان ثابت کردن که امروز قدرت در مشتهای مردم است نه در برجام ونه تکیه کردن بر ایادی استکباری مانند آمریکا واسرائیل این ملت است که قدرت وعزت را رقم می زند .

امام جمعه شهرستان سپیدان عنوان داشت : این انقلاب برمسیر خود وبرریل رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب به حرکت روبه جلوی خود ادامه میدهد وتاآخرین نقس حرف امام و شهدا را که مرگ برآمریکا واسرائیل بود را ادامه خواهند دادباحضورشان استمرار حکومت ایران اسلامی را رقم زدند واز مسئولین می خواهند از کاخ نشینی واشرافی گری پرهیز کنند وبه فکر مردم باشند وبافساد وبی عدالتی وتبعیض مبارزه کنند مردم می گویند اگر مسئولان خودرا اصلاح نکنند مردم تسویه حساب خواهند کرد مردم می فهمند ومتوجه می شوند اما عده ای هنوز نفهمیده اند ویا نمی خواهند بفهمند با این حرکت وحضور خود دل امام زمان (عج) را خشنود کردید امیداست امام زمان از شما راضی وخشنود باشد .

حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه شهرستان سپیدان درخطبه اول نماز جمعه مومنین و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی سفارش ودرمورد شخصیت نورانی حضرت زهرا(س) مطالبی رابیان نمودند.

#######################################################3

22 بهمن امسال تماشایی شد

حجت الاسلام محمدخرسند، امام جمعه کازرون در خطبه های امروز ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) تاکید کرد: دسته جات عزاداری در روز سه‌شنبه مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ، حضور پررنگی در خیابان ها داشته باشند.

خرسند با اشاره به روز اول اسفند که روز روحانیت نامگذاری شده است، گفت: این روز برای گرامیداشت نقش روحانیت در انقلاب اسلامی نام گذاری شده است که در شهرستان کازرون تعداد ۲۶ شهید روحانی در دوران انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حریم حضرت زینب(س) به نظام اسلامی تقدیم شده و اینها به معنای حضور جدی رحانیت در مواقع حساس است.

امام جمعه کازرون گفت: 22 بهمن امسال تماشایی شد و در سراسر کشور با شکوه و عظمت بیشتری نسبت به سال‌های قبل برگزار شد.

وی پیام این راهپیمایی را استقامت، استکبارستیزی و عدالت اجتماعی عنوان کرد و گفت: با اینکه مردم از برخی امور از جمله مشکلات اقتصادی گلایه‌مند هستند، اما پای ارزش‌های خود ایستاده اند و همانطور که رهبر انقلاب گفت، در این حماسه بود که می توان مردم را شناخت.

خرسند گفت: این جمعیت ده‌ها میلیونی که در راهپیمایی عشق خود به اسلام، انقلاب امام و رهبری را نشان دادند، اینها مردم ایران هستند و باید حرفشان را شنید و به درد دلشان اعتنا کرد نه آن چند نفر اشوبگر که ادرس غلط به خواسته های مردم می‌دهند.

امام جمعه کازرون گفت: کسانی که چند دوره مسئولیت در کشور داشته اند و اکنون نیز مدیریت کشور را دارند، نباید نقش اپوزسیون نظام را ایفا کنند بلکه اگر کاری از دستشان بر می‌آمد باید در دوران مسئولیت خود انجام بدهند و فردا منتقد نظام نشوند.

وی با بیان اینکه برخی آدرس غلط ارائه میکنند با طرح پرسش اینکه " آیا مشکل کشور رفراندوم است؟" گفت: چه رفراندومی بهتر از ۲۲ بهمن در حالی که رفراندوم در زمان بن بست انجام می‌شود و نباید حرفی زده ‌شود که باب طبع سلطنت طلبان و دشمنان باشد.

خرسند بیان کرد: جامعه ما به امید و نشاط نیاز واقعی دارد که باید مسئولین آن را با صداقت عمل خود فراهم کنند و براساس نظر مردم و کارشناسان، جوانی که شغل و مسکن ندارد، چون نیازمندی های اولیه رفاه را ندارد شاد نمی شود.

امام جمعه کازرون گفت: دوران رقابت‌های انتخاباتی تمام شده و زمان کار است و البته باید امروز که در پایان سال اقتصاد مقاومتی قرارداریم، همه قوای سه‌گانه توضیح بدهند که به فرمایش رهبری در نامگذاری امسال که سیاست نظام است به چه اندازه عمل شده است؟

وی گفت: باید در مدار قانون حرکت کرد، مردم آمدند و حرف خود را زدند و اکنون نوبت مسئولین است، نباید به گونه ای صحبت کرد که دشمن شاد شویم، این مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

خرسند با اشاره به سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی توسط موشکی سوریه در هفته گذشته، گفت: شاهد تحولی بزرگ بودیم که تعبیر کننده بیان رهبری مبنی بر "دوران بزن در رو تمام شده است" بودیم.

امام جمعه کازرون ادامه داد: این حرکت نشان داد که اسرائیل آسیب پذیر است و مقاومت اسلامی با محوریت جمهوری اسلامی افتخارآمیز است و ترس بر تمام حاکمیت رژیم صهیونیستی غلبه می کند و البته جمهوری اسلامی بنای درگیری ندارد اما اگر روزی اسرائیل بخواهد غلطی بکند، جمهوری اسلامی خاک اسرائیل را شخم خواهد زد.

وی گفت: این اتفاق درسی است برای کشورهای خودفروخته‌ای همچون عربستان سعودی است.

خرسند بیان کرد: باید مردم و مسئولین با توجه به خشکسالی و کمبود بارش رحمت الهی، در مصرف آب مدیریت ویژه ای را به اجرا بگذارند که ‏البته این مدیریت به معنی قطع آب نیست.‏

امام جمعه کازرون گفت: در پایان تشکر میکنم از حضور همه شهروندان عزیز، که در دوماهه اخیر برنامه های بزرگی رخ داد از جمله، یادواره بزرگ 1300شهید شهرستان، سالگرد شهدای مدافع حرم، مراسم دهه فجر و فاطمیه، راهپیمایی ۲۲ بهمن و مراسم با شکوه دعای ندبه که حضور باشکوه مردم، نشان دهنده توجه شان به ارزش ها و معنویات است.

 #######################################################

از مردم می خواهیم که از بازارچه نوروزی حمایت کنند

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: ایام عزای دختر رسول خدا(ص) است و دل های شیعیان عزادار شده، امیدواریم مردم در گوشه گوشه شهر حضرت زهرا(س) یکپارچه عزادار باشد.

وی خطاب به مردم گفت: جلسات خانگی برگزار کنید، 5 نفر مرد 5 نفر زن در یک خانه روضه برگزار کنید، اصناف، بازاریان، شهرداری وضعیت شهر ما را متفاوت کنند، مغازه دارها هم با نصب پارچه سیاه نشان دهند که ارادت مردم به ائمه(ع) زیاد است.

صباحی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: شگفتی و تعجب دنیا در راهپیمایی 22 بهمن کاملا مشخص بود، این حضور برای دنیا عادی نیست، خود اهالی خرامه می گفتند که امسال جمعیت بیشتر بود، همه دوست داشتند در این برنامه همکاری کنند و نشان دادند که همچنان به جمهوری اسلامی افتخار می کنند.

امام جمعه خرامه خطاب به مردم تصریح کرد: در مصرف آب در ایام عید صرفه جویی بیشتری داشته باشید، در حال حاضر آب قطع نمی شود اما در صورت کمبود آب، باید آب باکیفیت پایین تری را وارد مدار کنند، منابع آب در مرز خطر است.

وی به برپایی بازارچه نوروزی در شهرستان خرامه اشاره کرد و گفت: مردم همیشه تقاضا داشتند که برای ایام عید، ایام مدارس و ماه رمضان غرفه ای وجود داشته باشد که مردم همین منطقه در آن حضور داشته باشند، نه اینکه غرفه دارانی از سایر شهرها بیایند، نه اینکه پول نقد آن ها برای غرفه دار غیر بومی و نسیه آنها برای مغازه دار بومی باشد.

صباحی ادامه داد: به همت ستاد تنظیم بازار شهرستان متشکل از فرماندار، شهردار، شورای شهر، اصناف و صنعت معدن این کار انجام شده، از مردم می خواهیم که از بازارچه نوروزی حمایت کنند، تا بتوانیم از بازار خودمان حمایت کنیم، ما می توانیم پاتوق بازار برای شهرهای اطراف هم باشیم.

امام جمعه خرامه بیان داشت: ما به همشهری خودمان احترام بیشتری می گذاریم، اگر جنس خربداری شده مشکلی داشته باشد خانه یکدیگر را بلدیم، ما باید دست در دست هم بگذاریم تا بازار شکل بگیرد، مردم هم حمایت کنند تا فرهنگ خرید از خودمان را شکل دهیم.

وی ضمن تشکر از تلاش های شهردار و شورای شهر خرامه گفت: رفع نقاط حادثه خیز در سطح شهر ساماندهی ورودی شهر و روشنایی آن، کاشت درخت در جاهای مختلف شهر چهره زیبایی به شهر بخشیده فقط درخواست داریم که با سرعت بیشتری انجام شود.

صباحی افزود: نزدیک عید است و مهمانان زیادی به شهر ما وارد خواهند شد، می توانید با با همکاری روستاییان و بسیجیان، زباله های اطراف تفریحگاه ها را جمع کنید، شهرداری و شورای شهر خرامه با تلاش خود، زیبایی را به شهر هدیه کرده اند.

############################################################

راهپیمایی ۲۲ بهمن عشق و ارادت مردم به انقلاب و رهبری را ثابت کرد

حجت الاسلام و المسلمین صادقی امام جمعه موقت زرقان در خطبه نماز جمعه این هفته با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) گفت: امید است در این ایام با سوگواری بر غم شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه الزهرا (س) خداوند منان توفیق تفکر و تعمق در سیره زندگانی بزرگان دین مبین اسلام را به ما عطا فرماید تا بتوانیم در زمره پیروان راستین مکتب انسان ساز اسلام قرار گیریم.

امام جمعه موقت زرقان با تشکر از مردم ایران و شهر زرقان به خاطر حضور در راهپیمایی تماشایی ۲۲ بهمن بیان کرد : مردم زرقان همپای مردم سایر شهرهای کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و باردیگر حماسه آفریدند.

وی ادامه داد : در این راهپیمایی روی دست مردم عکس هایی دیده می شد که بیان شده بود، مردم به عشق انقلاب،امام و رهبری آمده اند و حضور پرشکوه مردم در ۲۲ بهمن، نفی مشکلات و ایرادات نیست، بلکه تجدید بیعت با آرمان هایی بوده که هرگز در دفاع از آنها کوتاه نخواهد آمد و از پا نخواهد نشست.

خطیب نماز جمعه این هفته زرقان با اشاره به خبر دستگیری یک شبکه جاسوسی در قالب فعالیت زیست‌محیطی گفت : مؤمن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود که جاسوسان این بار هم با هوشیاری و آگاهی مردم و مسؤولان دستگیر شدند.

#############################################################

سرنگونی هواپیمای اسرائیل هشدارجدی به رژیم صهیونستی بود

حجه الاسلام درویشی امام جمعه بیضادرخطبه اول ودرادامه مباحث هفته های قبل پیرامون شرح وتفسیر سوره منافقین گفت:از جمله صفات زشت وناپسند آنها دلبستگی شدید آنها به مادیات ومسائل دنیوی ،پایداری در جاه ،مقام وحتی دین را درمسائل مادی ودنیوی دنبال می کنندوهمواره سعی در ترویج آن در بین مردم هستند.

خطیب نماز جمعه بیضا در خطبه دوم با اشاره به سرنگون شدن هواپیمای جنگی رژیم متجاوز اسرائیل درخاک سوریه گفت: این اقدام شجاعانه ارتش سوریه افتخاری ارزشمند وبزرگ برای مردم سوریه وجهان اسلام است وهمانگونه که سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی روز گذشته درمراسم بزرگداشت شهید عماد مقنیه اعلام کردند: قصاص خون پاک شهدای والامقام جبهه مقاومت وشهدای مظلوم وبی گناه فلسطین تنها پرتاب یک موشک نیست بلکه سرنگونی کامل رژیم جعلی اسرائیل است که طبق وحده های الهی محقق خواهدشد.

امام جمعه بیضا با اشاره به حضور پرشورمردم سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22بهمن گفت: درابتداء با ید ازحضور پرشور وآگاهانه مردم در برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر به ویژه درمراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تقدیر وقدرانی نماییم،سپس افزود: در برسی های انجام شده وهمانگونه که مقام معظم رهبری قبل از یوم الله 22 بهمن فرمودند:امسال حضور مردم درراهپیمایی 22 بهمن پرجمعیت تر وباشکوه تر از سال های قبل خواهد بود حقیقتان پیش بینی معظم له درست بود ،چون آمارها نشان می دهد میزان مشارکت احاد مردم در شهرهای بزرگ وکوچک از افزایش 15درصدی،35 درصد وحتی به 50درصد بوده است که این نشان از ارادت وعلاقه مردم به نظام وانقلاب است واین مسئولیت دولت مردان را به مراتب سنگین تراز گذشته کرد،مسئولین باید در ارائه خدمات به این مردم بین خود مسابقه برگزارکنندچراکه این مردم شایسته خدمت هستند.

حجه الاسلام درویشی ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا«س» به ابعاد شخصیت بزرگ بانوی جهان اسلام اشاره کرد وگفت: ایشان از جایگاه رفیعی در نزد ذات باری تعالی برخوردار می باشند سپس افزود باید در مراسم های بزرگداشت ایام شهادت ایشان علاوه بر عزداری وروضه خوانی ابعاد مختلف شخصیت بزرگ ورفیع آن حضرت نیزبرای مردم تشریح بشودچراکه شخصیت ایشان نمونه کامل والگویی ارزشمند برای همه به ویژه بانوان می باشد

#########################################################

مسوولان تلاش کنند ظلم، بی عدالتی و تبعیض نباشد

آیت الله سید محمد فقیه امام جمعه نی ریز در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی بزرگ این شهر گفت: یکی از وظایف ما قرائت قرآن می باشد.

امام جمعه نی ریز ادامه داد: بعد از شناخت خدا چیزی بالاتر از برپایی نماز و سپس پرداخت زکات نیست.

آیت الله فقیه با بیان این موضوع که تا دستت میرسد کاری بکن، عنوان داشت: انفاق و دستگیری از مستمندان کنید و همه اینها پیش خدا محفوظ خواهد ماند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به 28 بهمن ماه و طرح این موضوع که باید به روح کسانی که در مقابل دشمنان اسلام ایستاده اند درود فرستاد، بیان کرد: در سال 1370 در چنین روزی حجت الاسلام و المسلمین سید عباس موسوی دبیر سابق حزب الله را به شهادت رسادند.

وی با اشاره به اول اسفند ماه شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) بیان داشت: در تجلیل حضرت زهرا (س) مادر 11 امام و یادگار پیغمبر کم نگذارید.

آیت الله فقیه در خصوص اینکه وی حلقه وصل امامت و رسالت میباشد، گفت: برهمه شما زن و مرد واجب است سیاهپوش شده و در عزاداری او شرکت کنید.

خطیب جمعه نی ریز با اشاره به ورود پیکر 24 شهید به استان فارس اظهار داشت: یکی از این شهدای شناسایی شده از نی ریز می باشد.

امام جمعی نی ریز نسبت به سوم اسفند ماه کودتای رضاخان در سال 1299 و برچیدن قاجار بیان کرد: وی پس از این اقدام نوکری انگلیس را در پیش گرفت.

وی درپایان با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن که مردم نی ریز همانند سایر شهرها بیشتر از همیشه در صحنه بودند و جواب دولت های استکبار را دادند، تصریح کرد: از مسوولان می خواهم نسبت به این مردم شریف خدمت رسانی کنند و وظیفه خود را انجام دهند، ظلم، بی عدالتی، تبعیض نباشد و حق کسی پایمال نشود که فردای قیامت همه شما مسوولید.

 ########################################################

راهپیمایی 22 بهمن حضور آگاهانه مردم برای تثبیت انقلاب

حجت الاسلام عارفی نژاد امام جمعه موقت شهرستان بوانات در خطبه های نماز ضمن تشکر از حضور مردم در راهپیمایی گسترده 22 بهمن، حضور مردم را سند تثبیت انقلاب برشمرد و گفت: دشمن قطع یقین برای نظام و انقلاب نقشه های جدیدی در دستور کار دارد که یکی از نقشه ها بر هم زدن راهپیمایی 22 بهمن و به زعم فکر ناثص خودشان از 22 بهمن بر علیه خودش استفاده کنند که تمام این نقشه ها با حضور گشترده مردم در راهپیمایی امسال نقش بر آب شد و شما مردم به همه ثابت کردید که پاسدار خون شهدا و نگهبان انقلاب و پیرو خط رهبری هستید و خواهید بود.

وی افزود: اما این حضور مسولیت مسولان را دو چندان می کند، حال دیگر نوبت مسولان هست تا با برقراری عدالت اجتماعی و تلاش برای رفع مشکلات این مردم خوب و متعهد قدم بردارند تا دشمنان خیال خامی در سر نپرورانند.این روزها مشکلات بیکاری و گرانی و بی عدالتی در جامعه بیداد می کند و باید با روحیه جهادی و تلاش وافر مسولان این مشکلات کم کم برطرف شود.

امام جمعه موقت بوانات در ادامه سخنان خود فرا رسیدن شهادت حضرت زهرا(س) را بر شیفتگان آنحضرت تسلیت گفت و تصریح کرد: همه ما پیروان راستین ائمه اطهار هستیم و تمام ائمه و خصوصا امام زمان(عج) بر تاسی از مادر بزرگوارشان حضرت زهرا(س) تاکید دارند و امروزه نیز این سرور زنان عالم همچنان الگویی برای زنان جامعه است.

عارفی نژاد در ادامه سخنان خود بر نقشه های 10 ساله دشمن برای ایجاد فتنه در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن طبق قرارهای قبل که هر 10 سال فتنه ای را شروع می کرد امسال 2 سال زودتر دست بکار شد و در سالهای 78 و 10 سال بعد یعنی فتنه 88 را راه اندازی کرد و امسال نیز با موج سواری بر تجمعات اعتراضی مردم می خواست کشور را به آشوب بکشد که با بیداری مردم و نیروهای نظامی و انتظامی نتوانست کاری از پیش ببرد.

##########################################################3

راهپیمایی 22 بهمن امسال زنده بودن انقلاب و امید به آینده‌ای روشن را نشان داد

حجت‌الاسلام مهدی نقوی امام جمعه صفاشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به راهپیمایی تماشایی مردم انقلابی ایران در 22 بهمن گفت: در راهپیمایی امسال حادثه‌ای بزرگ با حضور خیره‌کننده مردم انقلابی بودیم، مردم در راهپیمایی امسال با نشان دادن علاقه خود به آرمان‌های امام، شهدا و مقام معظم رهبری یک بار دیگر دشمن را به عقب راندند.

وی افزود: دشمن از نمایش حضور تماشایی مردم در راهپیمایی در قالب یک خبر مانند سایر خبرها خودداری کرد و مانند سال‌های قبل با بهانه‌های مختلف سعی در کوچک جلوه دادن حضور مردم داشت در حالی که اغتشاشات اخیر را بزرگ‌نمایی و از آن حمایت کرد.

امام جمعه صفاشهر بصیرت ملت را سبب شناخت توطئه دشمن و شکست آن دانست و اظهار داشت: دشمن 22 بهمن امسال را پایان انقلاب اسلامی اعلام کرده بود اما شاهد بودیم که مردم با نمایش شور انقلابی خود، زنده بودن انقلاب و امید به آینده‌ای روشن را نمایش دادند.

وی تصریح کرد: مردم با مشکلات زیادی روبرو هستند ولی امید دارند همان طور که مشکلات و گردنه‌های قبل را پشت سر گذاشتند با حضورشان و با قدردانی، نگاه انقلابی و عمل جهادی مسئولان در مسائل کنونی هم موفق می‌شوند.

حجت‌الاسلام نقوی با انتقاد از بیان سخنان فرعی توسط برخی مسئولان بیان داشت: این سخنان به معنای فهم انقلاب و انقلابی بودن نیست حتی اگر شعار انقلابی بدهند، نظام تلاش خود را برای حفظ همراهان انقلاب انجام داده است اما عده‌ای که خود از مسیر جدا شده‌اند خودشان مقصر هستند، به جای اینکه آنان را به برگشت و اقرار به اشتباهات دعوت کنیم بگوییم انقلابیون مقصر هستند غلط است و مشکلات کشور نیز از این نگاه‌های غلط ناشی می‌شود.

وی با اشاره به ساقط کردن جنگنده صهیونیستی توسط سوریه تاکید کرد: سوریه امروز با سال‌های قبل قابل مقایسه نیست و به گفته رهبری دوره بزن و در رو حتی در مرز اسرائیل و در برابر اسرائیلی که بر دنیای عرب تسلط داشت تمام شده است و هر واکنشی با پاسخ سوریه روبرو می‌شود.

خطیب جمعه صفاشهر افزود: هدف دشمن این بود که جبهه مقاومت را تضعیف کند اما این اتفاق نشان داد که جبهه مقاومت عزم خود را برای مبارزه نهایی و شکست صهیونیسم جزم کرده است و هر چند دشمن صهیونیستی دور خود حصار بکشد پیروز این میدان جبهه مقاومت است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان کنگره شهدای استان سیستان و بلوچستان گفت: همان طور که رهبری فرمودند مسئله شهادت و بزرگداشت شهدا یکی از مسائل مهم در عصر حاضر است و ملت ایران تا قرن‌ها باید این گنج خود را حفظ کند.

امام جمعه صفاشهر به اقدامات خوب برخی جوانان صفاشهر در بزرگداشت یاد شهدا و برپایی محافل ذکر شهدا اظهار داشت: مدتی است در صفاشهر برخی جوانان برای زنده نگه داشتن یاد شهدا تلاش می‌کنند بدون اینکه از سازمانی کمک بگیرند و به مصداق آتش به اختیار برنامه‌هایی برای شهدا و با حضور خانواده آنان اجرا می‌کنند، از این جوانان تشکر می‌کنم و از آنان می‌خواهم این برنامه‌ها را با وجود همه سختی‌ها و مشکلات ادامه دهند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب شهید ابراهیم هادی در صفاشهر، از مردم خواست برای اجرای برنامه مشارکت و حمایت کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار