در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال تیم برق جدید فارس به مصاف تیم قعرنشین صبای قم می‌رود.
کد خبر: ۵۶۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 17 February 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال ساعت 14 روز یک‌شنبه 29بهمن‌ماه دو تیم برق جدید فارس و صبای قم به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی تیم صبای قم برگزار می‌شود. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم برق جدید فارس پایان یافت.

تیم برق جدید فارس که در نیم فصل نخست جز برترین تیم‌های لیگ محسوب می‌شد این روزها حال و روزی خوشی ندارد و در 8 هفته در کسب پیروزی ناکام بوده و همین امر سبب سقوط این تیم به رده یازدهم جدول شده است. تیم برق جدید فارس امید دارد که این هفته با هدایت رحمان رضایی مقابل تیم قعرنشین صبای قم گره کور عدم پیروزی را باز کند.

تیم صبای قم که در 23 هفته گذشته نتایج مطلوبی کسب نکرده در 11 بازی باقی مانده به کسب امتیاز و فرار از منطقه سقوط به لیگ دسته دوم نیاز شدید دارد و به همین دلیل حداکثر تلاش خود را به کار می‌بندد تا در دیدارهای خانگی بهترین امتیاز را کسب کند.

تیم برق جدید فارس تا اینجای کار با 8 برد، 8 تساوی، 7 باخت و کسب 32 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند. این تیم در صورت برد پر گل در این دیدار و با احتساب عدم نتیجه‌گیری دیگر رقبا به رده هشتم جدول می‌رسد.

تیم برق جدید فارس در 23 بازی گذشته خود 20 گل زده و در مقابل 19 گل دریافت کرده است. این تیم به طور میانگین در هر 103 دقیقه یک گل به ثمر رسانده و در مقابل در هر 108 دقیقه یک گل دریافت کرده است.

در مقابل تیم صبای قم قرار دارد که با یک برد، 8 تساوی، 14 شکست و کسب 11 امتیاز در رده هفدهم جدول 18 تیمی قرار دارد.

تیم صبای قم در 23 بازی گذشته 19 گل زده و در مقابل 24 گل دریافت کرده است. این تیم به طور میانگین در هر 108 دقیقه یک گل به ثمر رسانده و در مقابل در هر 86 دقیقه یک گل دریافت کرده است و این نشان دهنده خط حمله و خط دفاع ضعیف این تیم است.

تیم‌های نفت مسجد سلیمان با 46 امتیاز، بادران تهران با 43 امتیاز و خونه به خونه بابل با 42 امتیاز در رده اول تا سوم جدول قرار دارند. تیم‌های ایرانجوان بوشهر با 21 امتیاز، صبای قم با 11 امتیاز و راه‌آهن تهران با 4 امتیاز سه تیم انتهای جدول هستند.

نتایج قبلی تیم برق جدید فارس

تیم برق جدید فارس در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل تیم ملوان بندرانزلی یک بر صفر مغلوب شد. در هفته دوم در دیداری خانگی مقابل راه‌آهن تهران قرار گرفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر بر این تیم غلبه کرد و در هفته سوم مقابل شهرداری ماهشهر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

این تیم در هفته چهارم رقابت‌ها یک بر صفر از سد شهرداری تبریز گذشت. در هفته پنجم نیز با نتیجه یک بر صفر اکسین البرز را پشت سرگذاشت و در هفته ششم مقابل مس کرمان بدون گل به تساوی رسید.

نارنجی‌پوشان شیراز در هفته هفتم با نتیجه 2 بر یک از سد صبای قم گذشتند. در هفته هشتم مقابل ماشین‌سازی تبریز یک بر صفر پیروز شدند و در هفته نهم مقابل تیم مدعی بادران تهران 2 بر صفر پیروز شدند.

تیم برق جدید فارس در هفته دهم مقابل تیم نساجی به تساوی یک بر یک دست یافت. در هفته یازدهم مقابل تیم فجر شهید سپاسی با گلی که به اشتباه به دروازه خود وارد کرد بازی برده را یک بر یک به پایان بردند.

این تیم در هفته دوازدهم مقابل تیم مس رفسنجان 2 بر یک پیروز شد. در هفته سیزدهم مقابل تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رضایت داد. در هفته چهاردهم نیز مقابل تیم ایرانجوان بوشهر به تساوی یک بر یک رسید و در هفته پانزدهم مقابل آلومینیوم اراک یک بر صفر مغلوب شدند.

برقی‌ها در هفته شانزدهم مقابل گل‌گهر سیرجان 2 بر یک پیروز شدند. در هفته هفدهم مقابل خونه به خونه بابل به تساوی 2 بر 2 رسیدند. در هفته هجدهم مقابل تیم ملوان بندر انزلی به تساوی بدون گل دست یافتند. در هفته نوزدهم مقابل تیم راه‌آهن تهران بدون گل به تساوی رسیدند.

تیم برق جدید فارس در هفته بیستم مقابل تیم شهرداری ماهشهر با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد. در هفته بیست و یکم مقابل شهرداری تبریز 2 بر صفر بازی را واگذار کرد. در هفته بیست و دوم مقابل اکسین البرز یک بر صفر مغلوب شدند و در هفته بیست و سوم مقابل تیم مس کرمان یک بر صفر بازی را واگذار کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار