تيم فوتبال صباي قم امروز در ديداري مهم و سرنوشت‌ساز از ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان برابر برق جديد شيراز صف‌آرايي مي‌كند.
کد خبر: ۵۶۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 18 February 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:دیدارهای هفته هفتم از دور برگشت فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر امروز یکشنبه 29 بهمن ماه برگزار می‌شود و 18 تیم حاضر در این رقابت‌ها در 9 دیدار حساس به مصاف یکدیگر می‌روند.

در حالی که بالای جدول رده‌بندی جدال برای کسب دو سهمیه صعود به لیگ برتر فوتبال ایران بین نمایندگان مسجد سلیمان، تهران، بابل و قائمشهر در جریان است، در پائین جدول رده‌بندی سقوط دو تیم تهرانی و قمی یعنی راه‌آهن و صبا قطعی شده و ایرانجوان بوشهر برای بقا با دیگر قعر جدولی‌ها رقابت می‌کند.

تیم فوتبال صبای قم که با مدیریت ضعیف و تحمل مشکلات مالی فراوان اکنون در رتبه هفدهم جدول 18 تیمی لیگ دسته اول فوتبال ایران قرار گرفته است، عصر امروز در دیداری فوق‌العاده حساس از ساعت 14 در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم میزبان برق جدید شیراز است.

این دیدار یک مسابقه حساس با انگیزه انتقام برای فوتبالیست‌های صبای قم به شمار می‌رود، زیرا صبا در نیم‌فصل نخست رقابت‌ها با هدایت هومن افاضلی در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه دو بر یک به این تیم تازه وارد به لیگ دسته اول فوتبال ایران باخت و یکی از باخت‌های این فصل را در شیراز تجربه کرد.

صبای قم و برق جدید شیراز هر دو در این فصل به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور وارد شده‌اند، زیرا صبا در لیگ برتر حضور داشت و به دسته اول سقوط کرد اما برق جدید شیراز در لیگ دسته دوم بود و با عبور از سد شاهین بوشهر مجوز صعود را کسب کرد.

در هر حال بازی امروز دو تیم با توجه به موقعیتی که قمی‌ها و شیرازی‌ها در جدول رده‌بندی دارند از حساسیت برخوردار است، جدولی که در آن صبای قم با کسب 11 در رتبه هفدهم جدول رده‌بندی ایستاده و برق جدید شیراز با کسب 32 امتیاز مکان یازدهم را در اختیار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار