مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در شهرک میانرود شیراز و گردهمایی در ورزشگاه بزرگ پارس در هجدهم اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۵۶۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 19 February 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حیدر علی کامیاب پیش از ظهر امروز در نشستی خبری با تشریح جزئیات برگزاری پیاده‌روی بزرگ شیرازی‌ها در روز هجدهم اسفند 96 اظهار داشت: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و روز زن برنامه پیاده‌روی همگانی در شهرک میانرود شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود: انتهای مسیرهای چندگانه پیاده‌روی به ورزشگاه بزرگ پارس در شهرک میانرود ختم و با جمع شدن مردم در این ورزشگاه، جشن میلاد حضرت زهرا (س) نیز در همین مکان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اضافه کرد: با انجام قرعه‌کشی، جوایز ارزنده‌ای به حاضران در این آئین ورزشی، فرهنگی اهدا خواهد شد و سعی بر این است که یک روز بانشاط برای خانواده‌ها ایجاد شود.

کامیاب همچنین گفت: از چند خواننده محبوب نیز برای اجرای برنامه در این آئین دعوت شده است.

این مقام مسؤول ظرفیت ورزشگاه پارس را 50 هزار نفر عنوان کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود که 200 هزار شیرازی در این مکان گردهم بیایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ورزشگاه پارس و برگزاری مسابقات فوتبال در آن اشاره کرد و اظهار داشت: ورزشگاه پارس آماده برگزاری مسابقات فوتبال است و ازاین‌پس دیدارهای برق و فجر در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

کامیاب دلیل تأخیر گشایش ورزشگاه پارس را تجهیز دوباره آن عنوان کرد و افزود: برای باکیفیت‌تر شدن ورزشگاه مجبور شدیم تأسیسات را کلاً عوض کنیم و حتی در این راستا به بیت‌المال هم ضربه زدیم.

این مقام مسؤول اضافه کرد: ورزشگاه پارس با کیفیت بالایی ساخته‌شده و در بازدیدی که خبرنگاران خارجی از این ورزشگاه داشتند، از این کیفیت بالا ابراز تعجب می‌کردند!

وی همچنین از اتمام ورزشگاه 6 هزارنفری شیراز در ابتدای سال 97 خبر داد و گفت: در حوزه زیرساخت‌ها چندین پروژه بزرگ ازجمله افتتاح 100 زمین چمن مصنوعی در سراسر استان، استخر سرپوشیده نورآباد ممسنی، زورخانه بزرگ جهرم و... در روزهای منتهی به پایان سال 96 با حضور وزیر ورزش و جوانان گشایش خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار