معاون شهرداری شیراز مدعی شد در شهرداری کاری می کنند که آیندگان به دوره مدیریتشان غبطه بخورند و تا ابد این دوران طلایی زبانزد خاص و عام در سراسر گیتی شود!انشااله که همینطور شود.بسیار تشکر می کنیم از شهرداری شیراز که قصد انجام یک حرکت تاریخ ساز و جهانی را دارند.البته که ممنونیم از اینکه می خواهند کاری کنند که مردمان هزاره های آینده هم به این دوران غبطه بخورند اما برای ما همین که آسفالت های افتضاح شهر و پروژه های نیمه کاره و رها شده و هزاران مشکل از امثال همین کارهای کوچک را درست کنید بس است و حتما به نوادگان خود خواهیم گفت که چقدر خوب بود این دوران.
کد خبر: ۵۶۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ 19 February 2018

معاون عمرانی شهرداری با بيان اينكه شاهد آغاز مسيري در اين كلانشهر هستيم كه ما را به دوران طلايي نزديك خواهد كرد، گفت: دوران طلايي، دورانی است که آیندگان دور، آنهایی که به ما به عنوان تاریخ خواهند نگریست به این دوران غبطه مي‌خورند؛ چرا كه با همراهی و همدلیِ همه‌ی طيف های ‌سياسي، کاری خواهیم کرد که مدعیان دروغین هم، در برابر این اتحاد کرنش کرده به پیشرفتی که بیان شد اذعان کنند.

تابناک فارس:بسیار تشکر می کنیم از شهرداری شیراز که قصد انجام یک حرکت تاریخ ساز و جهانی را دارند.البته که ممنونیم از اینکه می خواهند کاری کنند که مردمان هزاره های آینده هم به این دوران غبطه بخورند اما برای ما همین که آسفالت های افتضاح شهر و پروژه های نیمه کاره و رها شده و هزاران مشکل از امثال همین کارهای کوچک را درست کنید بس است و حتما به نوادگان خود خواهیم گفت که چقدر خوب بود این دوران.

آرگيو به برنامه‌هاي عمراني هم اشاره و در اين خصوص بيان كرد: هیچ پروژه‌ای که از گذشته به این دوران رسیده است تعطیل نخواهد شد مگر آنکه مشکلی را از شهر حل نکند و بدون هیچ اغماضی مشکلات طراحی و اجرای آن را به استحضار مردم شیراز می‌رسانیم، زيرا اعتقاد داريم كه پول مردم را بايد در جایی خرج کنیم که مشکل شهر حل شود و اگر در روند اجراي پروژه‌ای كه پيشرفت دارد، مشكلاتي ايجاد شده، آن را با رفع ایراد به بهره‌برداری برسانيم.

معاون عمراني شهرداري شيراز به اجراي برخي پروژه‌ها و پيمانكاران مشغول در آنها اشاره و خاطرنشان كرد: پیمانکارانی که بتوانند با این قطار رهوار همراهی كنند بر اساس اصول و ضابطه‌هاي مطرح شده، تلاش خواهد شد كه مطالبات گذشته و آینده‌شان را به موقع دریافت كنند و متقابلا پيمانكاراني که براساس اصول ما همراه نباشند مطالبات گذشته که از مدیریت قبلی به ما ارث رسیده است را دریافت خواهند کرد و از قطار پیاده خواهند شد.

آرگيو به چشم‌انداز شيراز در دوران طلايي با حضور سرمايه‌گذاراني در اقصی نقاط دنیا كه خواستار اعتلای اين كلانشهر هستند اشاره و بيان كرد: سرمايه‌گذاراني وجود دارند كه تاکنون راهی برای مذاکره نیافته‌اند و تمام تلاششان به درهای بسته خورده است. درهای بسته‌ای که پشت دیوار پوشالی غرور قرار گرفته بود، غروری که منیت را بر تارک شهرداری ترسیم کرده بود. در حالي كه شیراز با این ظرفیت عظیم قطعا از چشم بینای سرمایه‌گذاران واقعی دور نخواهد ماند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
شیراز در زمان اقای پاک فطرت به بدترین دوران خودش رسیده بود. ایشان همه باغهای قصرالدشت را فروخت و به جای اون 4 تا پل بتنی زد که هیچ مشکلی را از شهر شیراز رفع نکرد. واقعا کی میخواد که جوابگوی این ندانم کاری ها را پس بده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار