مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: تاکنون تکمیل و بهره‌برداری از پنج مکان ورزشی را براساس قراردادهای قانونی به بخش خصوصی واگذار کرده‌ایم و تا هفته‌ آینده هم ۱۵ مکان دیگر را با درج آگهی، به بخش خصوصی واگذار می‌کنیم.
کد خبر: ۵۶۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 22 February 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:حیدرعلی کامیاب با بیان اینکه انتخابات هیئت پزشکی ورزشی در روز هشتم اسفند و انتخابات هیئت کشتی نیز 20 اسفندماه برگزار می‌شود اظهار داشت: انتخابات هیئت کاراته نیز اوایل سال 97 برگزار تا وضعیت رئیس این هیئت نیز مشخص شود و برنامه‌ها با یک ساز و کار مشخص و پیش‌بینی شده دنبال شود.

کامیاب به فعالیت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با همکاری هیئت‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: در دو سال گذشته 250 میزبانی رقابت‌های کشوری و بین‌المللی داشتیم که یکی از بی‌سابقه‌ترین آیتم‌ها در کارنامه‌ی ورزش و جوانان فارس است.

وی با بیان اینکه تنها در حوزه‌ ورزش‌ همگانی، 1500 برنامه به مناسبت دهه فجر اجرایی شد، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های شاخص در ورزش همگانی، برنامه‌ پیاده‌روی داراب با بیش از 100 هزار نفر جمعیت از بارزترین اقدامات امسال بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با تاکید براینکه برگزاری چنین مراسم پیاده‌روی همگانی نشان از علاقه‌مندی مردم به ورزش دارد گفت: روز 18 اسفند ماه امسال و همزمان با زادروز فرخنده دخت گرامی پیامبر(ص) برنامه‌ی پیاده‌روی همگانی و جشن بزرگی را در میانرود و ورزشگاه بزرگ پارس برگزار می‌کنیم.

کامیاب با بیان اینکه امروز به دلیل کمبود امکانات فیزیکی و تجهیزاتی در حوزه‌های ورزش و فضاهای نشاط آفرین، عموم مردم خصوصا جوانان بیشتر زمان اوقات فراغت خود را به حضور در غذاخوری‌ها و کافی‌شاپ‌ها اختصاص می‌دهند، گفت: تلاش برای توسعه‌ی فضاهای ورزشی یکی از برنامه‌های ورزش و جوانان فارس برای پاسخگویی به نیاز شهروندان به ویژه جوانان بوده است.

وی با اشاره به اینکه، توجه به ورزش‌های همگانی در کنار ورزش‌های قهرمانی و پهلوانی یک ضرورت است گفت: ما در برنامه‌های اداره کل از ابتدا مسیری را ترسیم کرده‌ایم که نتیجه آن رسین به شادابی جامعه باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته بیش از 138 باشگاه را با هدف تحقق شعار سال و تحقق منویات مقام معظم رهبری تاسیس شده است؛ هر یک از این باشگاه‌ها زمینه‌ اشتغال مستقیم حداقل 5 نفر و اشتغال غیرمستقیم تعداد قابل توجهی را فراهم کرده است.

کامیاب با تاکید بر اینکه که ورزش و جوانان فارس در مسیر تحقق برنامه‌های توسعه‌ای و براساس قانون یکی از دستگاه‌های پیشرو در مشارکت با بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های ورزشی براساس قانون بوده‌ است، گفت: تاکنون تکمیل و بهره‌برداری از پنج مکان ورزشی را براساس قراردادهای قانونی به بخش خصوصی واگذار کرده‌ایم و تا هفته‌ آینده هم 15 مکان دیگر را با درج آگهی، به بخش خصوصی واگذار می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار