امام‌جمعه موقت شیراز گفت:گر آمریکا دست از پا خطا کند، خلیج‌فارس قبرستان ناوهایش خواهد شد، خاطرنشان کرد: انقلاب زنده است و در هر نقطه دنیا جلوی استکبار خواهد ایستاد، همان‌گونه که در سوریه و عراق ایستاد.
کد خبر: ۵۶۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 22 February 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:سیدابوفاضل رضوی اردکانی ظهر امروز در یادواره شهدای حرم و امنیت استان فارس در حرم مطهر شاهچراغ(ع) اظهار داشت: اگر امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت است، امنیتی پایدار در سراسر این کشور پهناور مشاهده می‌شود و مستقل‌ترین کشور دنیا هستیم، بدون تعارف از برکت شهدا است؛ کسانی که با خدا پیمان بستند.

وی با بیان اینکه کشور در این 40 سال فراز و نشیب‌های بسیاری را طی کرده است، خاطرنشان کرد: یک ملت با وحدتی مثال‌زدنی وارد صحنه شد و ریشه‌های استبداد را خشکاند.

رضوی اردکانی افزود: در این 40 سال دشمنان انقلاب از هر ترفندی همچون اغتشاش، تحریم، ترور و... برای زمین زدن نظام استفاده کرده‌اند، اما به لطف پایمردی شهدا و ایثارگران، هر بار به در بسته خورده‌اند.

امام‌جمعه موقت شیراز با بیان اینکه خداوند را باید سپاسگزار بود که دشمنان ملت ما را از احمقان قرار داد، تصریح کرد: ولایت، حاکمیت اسلام، ملت و وحدت 4 پایه حفظ نظام است و تا زمانی که این پایه‌ها حفظ شود، انقلاب نیز محفوظ خواهد ماند.

وی با اشاره به ترفند دشمن برای لرزان کردن 4 پایه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن امروز از طریق فرهنگی درصدد نفوذ و خرابکاری است و این‌همه شبکه ماهواره‌ای شبانه‌روز در جهت این هدف سم پراکنی کرده تا انقلاب را از درون پوک و میان‌تهی کنند.

رضوی اردکانی همچنین گفت: اگر دشمن تا به الآن نتوانسته غلطی بکند به دلیل ایستادگی ملت و مدیریت مدبرانه رهبری است که در فتنه‌های سخت، این کشور را حفظ کردند.

امام‌جمعه موقت شیراز با بیان اینکه تضعیف رهبری جزو اهداف استراتژیک دشمن است، تصریح کرد: کم‌رنگ کردن اسلام و کارکرد آن در جامعه نیز ازجمله مسائلی است که عوامل دشمن در کشور دنبال می‌کنند.

وی مأیوس کردن مردم از نظام را نیز از اهداف دیگر دشمن برشمرد و افزود: در حوادث بزرگ حضور مردم سیلی جانانه به‌صورت دشمن زده است و به همین دلیل به دنبال ناامید کردن هستند تا نظام پشتوانه خود را از دست بدهد.

رضوی اردکانی ادامه داد: دخالت دادن عناصر ضدانقلاب در بدنه حکومت و سوءاستفاده آنان از پست‌ها، حقوق نجومی، ایجاد اختلاس، رشوه و رانت از سوی همین عناصر، هدف دیگر دشمن برای اغتشاش در کشور و ناامید کردن مردم است.

امام‌جمعه موقت شیراز در تشریح هدف دیگر دشمن برای ایجاد آشوب در کشور که شکستن وحدت مردم است، خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی و قومیت‌های مختلف درصدد شکستن وحدت ملت است که باید در این خصوص هوشیار بود.

وی با بیان اینکه اگر آمریکا دست از پا خطا کند، خلیج‌فارس قبرستان ناوهایش خواهد شد، خاطرنشان کرد: انقلاب زنده است و در هر نقطه دنیا جلوی استکبار خواهد ایستاد، همان‌گونه که در سوریه و عراق ایستاد.

رضوی اردکانی در پایان نیز افزود: ملت باوجود تمام توطئه‌ها و ترفندها باقدرت راه شهدا را ادامه خواهد داد و به لطف خدا پیروزی از آن ما خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار