مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به پیش‌بینی ورود سامانه بارشی به این استان از اعلام آماده‌باش ستاد مدیریت بحران به دستگاه‌های خدمات‌رسان و ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 22 February 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:حسن فیاض‌پور با بیان اینکه براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی فارس سامانه بارش‌زای قوی از روز شنبه 5 اسفندماه تا روز دوشنبه 7 اسفندماه وارد استان فارس می‌شود، اظهار داشت: با ورود این سامانه شاهد بارش باران و برف همراه با وزش باد در مناطق مختلف استان فارس خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به اینکه با شروع فعالیت این سامانه احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب، سیلاب و یخ‌بندان معابر و جاده‌های مرتفع و کوهستانی وجود دارد به ستاد بحران همه شهرستان‌ها، فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان اعلام آماده‌باش کرده‌ایم تا نسبت به انجام اقدامات فوری و اضطراری پیشگیرانه، اطلاع‌رسانی، مقابله با هرگونه مخاطرات احتمالی و امدادرسانی به افراد گرفتار اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از مردم استان درخواست کرد در این تاریخ‌ها از انجام سفرهای برون‌شهری غیرضرور اجتناب کنند و در صورت انجام سفر ضرروی از طریق تماس با 141 از وضعیت مسیر اطلاع لازم را کسب کنند و حتما تجهیزاتی مانند زنجیر چرخ، پوشاک گرم، غذا، سوخت کافی به همراه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار