رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس مبازره با مواد مخدر شهرستان‌های فیروزآباد و لارستان، ۱۱۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
کد خبر: ۵۶۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 22 February 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ محمد جعفر تولایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس بیان کرد: در راستای تشدید اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فیروزآباد با انجام کار‌های اطلاعاتی منسجم موفق شدند یکی از شبکه‌های بزرگ حمل مواد مخدر را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: در این خصوص مأموران به محور بندر لنگه - فیروزآباد اعزام و ضمن برپایی ایست و بازرسی، یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: در بازرسی از خودرو پژو، ۵۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی کرده بود کشف و در این خصوص یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

سرهنگ تولایی با اشاره به انجام عملیاتی دیگر توسط مأموران پلیس مبازره با مواد مخدر شهرستان لارستان، اضافه کرد: مأموران هنگام گشت زنی در محور بندرعباس - لارستان، به یک دستگاه بنز حامل بار گوجه مظنون و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی مأموران از این خودرو، ۵۸ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف و راننده و سرنشین خودرو نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تأکید کرد: مبارزه با قاچاقچیان و پدیده شوم مواد مخدر، همواره به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار