طرح نظارت بر بازار شب عید به منظور کنترل قیمت، کیفیت محصولات و جلوگیری از تخلفات احتمالی از ۱۵ اسفند در استان فارس آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۷۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 24 February 2018

تابناک فراس به نقل از صداو سیما: مسئول نظارت و بازرسی اصناف استان فارس گفت: با رسیدن به روز‌های پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی مردم برای خرید مایحتاج شب عید ، نیاز به نظارت مستمر و رسیدگی به شکایات مردمی بیش از سایر ایام احساس می‌شود؛ از این‌رو طرح نظارتی نوروز ۹۷ با جدیت تمام از ۱۵ بهمن ماه آغاز و تا پایان فروردین ماه سال ۹۷ در استان اجرا می‌شود.
سعید عرب با بیان اینکه این طرح با حضور ۶۰ بازرس رسمی و ۴۰۰ ناظر افتخاری در دو شیفت اجرا می‌شود، افزود: نان، لبنیات (شیر، ماست و پنیر)، البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی قند وشکر، روغن نباتی، برنج، خواربار و شیرینی‌جات جزو اولویت‌های کالایی این طرح است.
وی همچنین اولویت‌های خدماتی طرح نوروزی را نظارت بر عملکرد انبارها، سردخانه‌ها و میادین میوه و تره‌بار، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، شرکت‌های مسافرتی هوایی و زمینی و دفاتر فروش آن‌ها، حمل ونقل درون شهری و برون شهری، واحد‌های اقامتی، غذاخوری‌ها و رستوران‌های بین شهری اعلام کرد.
مسئول نظارت و بازرسی اصناف استان فارس با بیان اینکه تمام واحد‌های عرضه کننده موظف به رعایت قیمت‌ها هستند، تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه شکایت از تخلفات احتمالی در این زمینه مانند گران فروشی و کیفیت محصولات عرضه شده را برای پیگیری به شماره ۰۷۱۳۷۲۵۵۶۷۴ و سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار