فرمانده انتظامي استان از انهدام باند بزرگ مواد مخدر و کشف 680 کيلو و 330 گرم مواد مخدر در شهرستان هاي داراب و فيروزآباد خبر داد.
کد خبر: ۵۷۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 24 February 2018

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار" احمد علي گودرزي"گفت: ماموران انتظامي شهرستان داراب در تعاقب اقدامات تخصصي، از فعاليت يک باند بزرگ برای جا به جايي موادمخدر با استفاده از خودروهاي کوهستاني در محورهاي فرعي شهرستان با خبر شدند.

وی افزود: پس از چند هفته اقدامات اطلاعاتي، شب گذشته ماموران انتظامی محل تردد خودروي متعلق به اين باند را شناسايي کردند که راننده خودرو به محض مشاهده ماموران به سمت محورهاي فرعي متواري شد.

سردار گودرزي اظهار داشت: بلافاصله ماموران انتظامي وارد عمل شدند و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز خودرو را متوقف و راننده را دستگير كردند.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از خودرو، 236 کیلوگرم حشيش و 194 کیلو و 880 گرم ترياك کشف کنند.

فرمانده انتظامي استان تصريح كرد: در عملياتي ديگر ماموران يگان تكاوري استان فارس هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محور فيروزآباد به كوار، به يك دستگاه پژو 405 حامل مواد مخدر مشكوك شدند.

وي تصريح كرد: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران بدون توجه به ايست پليس، به سرعت مسیرخود را ادامه داد و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز، با توجه به تاريكي هوا و كوهستاني بودن منطقه با به جا گذاشتن خودرو از محل متواري شد.

سردار گودرزي عنوان كرد: ماموران در پاكسازي و بازرسي از خودرو قاچاقچيان، 239 كيلو گرم ترياك و 10 كيلو و 450 گرم شيره خشخاش كشف و يك دستگاه پژو 405 را نيز توقيف كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به اينكه تلاش براي دستگيري قاچاقچيان كماكان ادامه دارد، بيان كرد: مبارزه با پديده شوم موادمخدر با جديت از سوي پليس فارس دنبال مي شود و شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر با مرکز فوريت هاي پليسي110 تماس بگیرند و موضوع را به پليس اطلاع رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار