فیاض پور گفت: به ستاد بحران همه شهرستان‌ها، فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان اعلام آماده‌باش کرده‌ایم تا نسبت به انجام اقدامات فوری و اضطراری پیشگیرانه، اطلاع‌رسانی، مقابله با هرگونه مخاطرات احتمالی و امدادرسانی به افراد گرفتار اقدام کنند.
کد خبر: ۵۷۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 24 February 2018

تابناک فارس به نقل از شیرازه:مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد با ورود سامانه بارشی به استان و پایداری آن در آسمان استان تا هفتم اسفند، این ستاد آماده مقابله با حوادث احتمالی ناشی از وقوع سیلاب است.

حسن فیاض پور گفت: با ورود این سامانه شاهد بارش باران و برف همراه با وزش باد در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه با شروع فعالیت این سامانه احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب، سیلاب و یخ‌بندان معابر و جاده‌های مرتفع و کوهستانی وجود دارد به ستاد بحران همه شهرستان‌ها، فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان اعلام آماده‌باش کرده‌ایم تا نسبت به انجام اقدامات فوری و اضطراری پیشگیرانه، اطلاع‌رسانی، مقابله با هرگونه مخاطرات احتمالی و امدادرسانی به افراد گرفتار اقدام کنند.

فیاض پور از مردم خواست در این تاریخ‌ها از تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و سفر‌های برون شهری غیر ضروری اجتناب کنند و در صورت انجام سفر ضرروی از طریق تماس با ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها آگاه شوند.

وی، به رانندگان توصیه کرد: در این مدت به تجهیزاتی مانند زنجیر چرخ، پوشاک گرم، غذا و سوخت کافی مجهز باشند.

همچنین بر اساس گزارش هواشناسی استان فارس در بارندگی اخیر که از دو روز پیش آغاز شده است به طور میانگین در استان فارس 6 میلی‌متر باران باریده، سپیدان با 23.2 میلی‌متر بارندگی پربارش‌ترین شهر استان فارس بوده است.

هشدار ستاد مدیریت بحران فارس به مردم؛ بارندگی شدید در راه است به حاشیه رودخانه‌ها نروید

 

هشدار ستاد مدیریت بحران فارس به مردم؛ بارندگی شدید در راه است به حاشیه رودخانه‌ها نروید

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار