به‌مناسبت سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرایم دیرکرد کتاب‌ها در کتابخانه‌های عمومی فارس اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۷۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 05 March 2018

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس: روز پنج‌شنبه، ۱۷ اسفندماه همزمان با طرح ملی کتابخانه گردی، کتابخانه‌های عمومی استان فارس به‌صورت رایگان عضو می‌پذیرند.
علاقه‌مندان می‌توانند با به‌همراه داشتن تصویر کارت ملی و یک قطعه عکس به نزدیک‌‌ترین کتابخانه‌های عمومی در استان مراجعه کرده و به صورت رایگان ثبت‌نام كنند.
استان فارس در حال حاضر ۲۲۴ کتابخانه عمومی دارد که ۳۸ کتابخانه عمومی این استان در تمامی شهرستان، روز ۱۷ اسفندماه در طرح کتابخانه گردی میزبان مسئولان و علاقه‌مندان خواهند بود.
افزون بر این طرح بخشودگی جرایم دیرکرد کتاب‌ها نیز از روز ۱۷ اسفندماه تا پایان سال در کتابخانه‌های عمومی فارس اجرا می‌شوند که اعضای کتابخانه می‌توانند با تحویل دادن کتاب‌های خود در مدت ایام ذکر شده، شامل این طرح شوند.
یادآور می‌شود، روز ۱۷ اسفندماه چهاردهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور است که امسال برای نخستین بار در این روز، طرح ملی کتابخانه گردی با هدف آشنایی هرچه بیشتر مسئولان و عموم مردم با فعالیت‌ها و خدمات کتابخانه‌های عمومی، به‌صورت همزمان در ۴۶۷ کتابخانه کشور برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار