استاندار فارس گفت: مسئولان استان باید با توجه به خشکسالی های پیاپی که فارس با آن مواجه است، خطر بحران آب را جدی بگیرند و با حساسیت بیشتری به هشدارهای کارشناسی در این حوزه توجه کنند.
کد خبر: ۵۷۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 06 March 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:اسماعیل تبادار،  در گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان فارس در شیراز افزود: مدیریت بحران آب در شرایط خشکسالی و کمبود بارش ها، امری ضروری و وظیفه ای شرعی و قانونی در برابر آیندگان است.
وی، فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال را از دیگر وظایف مهم مسئولان استان فارس دانست و گفت: این 2 موضوع مهم باید در نقاط مختلف این استان و بر اساس توان و شرایط هر منطقه در دستور کار قرار گیرد و عملیاتی شود.
تبادار ادامه داد: عزم و همت همگانی برای فراهم شدن زمینه اشتغال از مهمترین راهکارهای کاستن از مشکلات مردم
است.
وی اظهار داشت: هنگامی که مردم مسئولان را در کنار خود احساس کنند و شاهد تلاش های آنها برای رفع مشکلات باشند، تنگناها و محدودیت ها را به راحتی می پذیرند.
استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فرمانداران و بخشداران باید نظارت بر زیر مجموعه های مدیریتی خود را تقویت کنند زیرا این امر موجب انجام امور در مسیر اصولی و درست خواهد شد.
تبادار، همچنین با تاکید بر اهمیت فعالیت در چارچوب قانون، از فرمانداران و بخشداران خواست در انجام همه امور از قانون تبعیت کنند و با مردم به خوبی تعامل داشته باشند.
تبادار ادامه داد: امیدواری و نشاط، عامل حیاتی برای پیشرفت و توسعه و برون رفت از مشکلات است از این رو فرمانداران و بخشداران باید در تقویت روحیه امیدواری و ایجاد نشاط در میان اقشار مختلف جامعه کوشا باشند.
وی، گفت: عملکرد هر یک از فرمانداران، بخشداران و مسئولان اجرایی بیانگر کارکرد دولت است بنابراین باید با دقت نظر در انجام وظایف از همه امکانات موجود برای حل مشکلات مردم بهره گیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار