پیاده روی خانوادگی شیراز که اعلام شده بود در شهرک میانرود(از میدان قهرمانان به سمت ورزشگاه پارس) برگزار می شود تغییر کرد و به پارک نماز این شهر در بولوار نصر منتقل شد.
کد خبر: ۵۷۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 07 March 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:مدیرکل ورزش و وجوانان فارس چهارشنبه  اعلام کرد: برای رفاه مردم و تامین امنیت، با تصمیم شورای تامین استان و فدراسیون ورزش های همگانی این مراسم به پارک نماز شیراز واقع در بلوار نصر انتقال یافت.
حیدرعلی کامیاب کلانتری اضافه کرد: این پیاده روی جمعه هجدهم اسفند 96 به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با شعار مبارزه با اعتیاد و با حضور رئیس فدراسیون ورزش های همگانی و تنی چند از مسئولان استان برگزار می شود و جریان این رویداد به صورت زنده از شبکه سه و شبکه فارس پخش خواهد شد.
وی گفت: برای تشویق مردم ، 2 دستگاه خودرو پراید ، 200 دستگاه دوچرخه، سفر زیارتی و چندین جوایز نفیس دیگر نیز به قید قرعه به کسانی که در پیاده روی حضور دارند، اهدا می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس افزود: طی سه سال گذشته چندین برنامه پیاده روی بزرگ خانوادگی در شهرستان های مختلف فارس برگزار شده و این روند ادامه خواهد یافت.
وی گفت: علاقه مندان می توانند برای شرکت در قرعه کشی از طریق سامانه https://shahrsport.com اقدا م کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار