مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس گفت: فیلم‌های « بدون تاریخ، بدون امضا»، « آینه بغل»، « ما خیلی باحالیم» و « هاری» در ۵ سینمای شیراز اکران می‌شود.
کد خبر: ۵۷۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 08 March 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:رسول شهابیان  با اشاره به برنامه اکران سینماهای این شهر اظهار داشت: در حال حاضر فیلم‌های « بدون تاریخ، بدون امضا»، « آینه بغل»، « ما خیلی باحالیم» و « هاری» در 5 سینمای شیراز اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه استقبال مردم شیراز از فیلم‌های کمدی سبب شده که آینه بغل هنوز در لیست اکران‌ها باشد، گفت: این فیلم در سینما شیراز و پیام اکران می‌شود، این فیلم کمدی آخرین ساخته منوچهر هادی است و در این فیلم محمدرضا گلزار، جواد عزتى، یکتا ناصر، نازنین بیاتى، سیامک صفرى، مه‌لقا باقرى، رضا نیکخواه و بهاره رهنما به ایفای نقش می‌پردازند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس افزود: در ادامه اکران فیلم‌های کمدی « ما خیلی باحالیم» در سینما ایران اکران می‌شود، این فیلم به کارگردانی بهمن گودرزی روایت دو جوان است که سودای بازیگری و خوانندگی در سر دارند و به امید رسیدن به آرزویشان از شهرستان به تهران می‌آیند.

شهابیان با اشاره به اکران فیلم « بدون تاریخ،بدون امضا» در سینما سعدی عنوان کرد: این فیلم قصه تصادف ساده یک دکتر پزشکی قانونی با موتورسواری است که همسر و دو فرزندش را سوار موتور کرده و فردای این تصادف ساده، کودک هشت ساله موتور سوار می‌میرد و این موضوع سرآغاز ماجراهای فیلم است.

وی با بیان اینکه این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال گذشته مورد استقبال شیرازی‌ها قرار گرفت، بیان کرد: نوید محمدزاده، هدیه تهرانی و امیر آقایی بازیگران اصلی این فیلم هستند که هر یک نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس تصریح کرد: در سینما فلسطین نیز فیلم « هاری» اکران می‌شود، کارگردانی این فیلم را امیر احمد انصاری بر عهده داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار