بخشدار مرکزی شهرستان سپیدان از سفر یکروزه وزیر نیرو به شهرستان سپیدان خبرداد وافزود:اردکانیان وزیر نیرو سفری یک روزه به شهرستان سپیدان خواهد داشت و برنامه‌هایی در این سفر برایشان در نظر گرفته شده است .
کد خبر: ۵۷۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 08 March 2018

تابناکفارس به نقل از راه دانا: قاسم پاک نژاد بخشدار مرکزی شهرستان سپیدان  ضمن تائید این خبر افزود: رضا اردکانیان در این سفر ابتدا از سوی مسئولان ارشد استان مرکزی مورد استقبال قرار می‌گیرد و پس از این استقبال رسمی برنامه و بازدیدهایش را در سطح استان فارس آغاز می‌کندوروز جمعه 18 اسفند ماه میهمان مردم ولایتمدار شهرستان سپیدان خواهد بود .

بخشدار مرکزی شهرستان سپیدان از سفر یکروزه وزیر نیرو به شهرستان سپیدان خبرداد وافزود: اردکانیان؛ وزیر نیرو سفری یک روزه به شهرستان سپیدان خواهد داشت و برنامه‌های مختلفی در این سفر برای این مقام ارشد در نظر گرفته شده است .

وی اظهار کرد: در این سفر علاوه بر افتتاح طرح های عمرانی و آغاز طرح های زیربنایی، رایزنی های مهمی با مسئولان ارشدفارس و دیگر مسئولان استانی وشهرستانی برای حل چالش ها و مشکلات حوزه آب و برق نیز انجام می شود.
پاک نژاد گفت : با حضور وزیرنیرو عملیات اجرایی احداث تصفیه خانه فاضلاب سپیدان با حضور مسئولان استانی وشهرستانی آغازمی شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار