شهردار شیراز گفت
استاندار فارس گفت: تمامی دستگاه های متولی باید به فکر توسعه و غنی سازی فضای سبز بلندی های اطراف شیراز باشند.شهردار شیراز هم گفت:حفظ و نگهداری مجموعه باغات قصردشت و توسعه فضای سبز سطح شهر به خصوص در ارتفاعات از برنامه های مهم شهرداری شیراز است.
کد خبر: ۵۷۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴ 09 March 2018

اسماعیل تبادار ظهر افزود: فضایی که به شهرداری شیراز اختصاص یافته در بلندی‌های غرب و شرق این کلان‌شهر است که امیدوارم این گستره، فضای سبز موزونی را برای شیراز به عنوان شهر گل و بلبل به ارمغان بیاورد.

وی بیان کرد: نهادهای متولی فضای سبز از جمله شهرداری، منابع طبیعی و گروه‌های مردم نهاد با همکاری یکدیگر عرصه های طبیعی و فضاهای شهری را از درخت به عنوان مظهر زندگی غنی کنند.

استاندار فارس تصریح کرد: امروز مجموعه باغات قصردشت با تصمیمات موضعی و رفتارهای مقطعی دچار مشکل شده است. باید با مدیریتی مناسب باقیمانده باغات قصردشت را حفظ کنیم.

شهردار شیراز نیز گفت: حفظ و توسعه فضای سبز شیراز از محوری‌ترین برنامه‌های شهرداری در راستای شعار "شیراز، شهر سبز پایدار" است.

حیدر اسکندرپور ادامه داد: حفظ و نگهداری مجموعه باغات قصردشت و توسعه فضای سبز سطح شهر به خصوص در ارتفاعات از برنامه های مهم شهرداری شیراز است.

وی تصریح کرد: برای حفظ باغات و توسعه فضای سبز با مشکل آب روبرو هستیم، برای مدیریت منابع آب برنامه‌ریزی هایی انجام شده و با همکاری اداره کل منابع طبیعی بحث آبخیزداری در محیط پیرامونی شیراز در دستور کار ما قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار