امام جمعه لارستان: یکی از راه‌های عبور از فتنه و نیرنگ دشمنان، گوش فرادادن به فرامین رهبری است.
کد خبر: ۵۷۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 10 March 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر لار با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) و با برشمردن ویژگی‌های بارز شخصیتی و رفتاری ان حضرت، اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) در روز قیامت دارای جایگاه شفاعت دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است.

وی افزود: یکی از راه‌های عبور از فتنه و نیرنگ دشمنان، گوش فرادادن به فرامین رهبری است.

امام جمعه لارستان تصریح کرد: عده‌ای به دنبال آن هستند تا با زیرپاگذاشتن خط قرمزها جایگاه نظام را تضعیف کنند که خوشبختانه با درایت رهبری و هوشیاری مردم تاکنون ناکام مانده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی با توصیه به مسئولان و مردم برای افزایش بصیرت در مقابل توطئه دشمنان، ادامه داد: دشمنان با عوام‌فریبی و ترویج شایعه در پی ایجاد تفرقه در نظام اسلامی هستند.

وی با هشدار نسبت به اینکه هزاران خباثت و نقشه شوم پشت واژه «حجاب اجباری» که امروز زیاد از آن استفاده می‌شود، نهفته است، عنوان کرد: یکی از اهداف دشمنان زیرسوال بردن مقدسات است که به‌طور قطع پس از حجاب اجباری، اعمال دیگری مانند نماز، روزه، حج، ازدواج و غیره را اجباری می‌دانند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه ارزش‌های دینی ما، سنگرهای مقاومت ماست، گفت: در کشورهای اروپایی یک دانشجو اگر دارای حجاب باشد، اجازه ورود به دانشگاه را نمی‌دهند.

امام جمعه لارستان بابیان اینکه تحقیق در خصوص «اسرائیل» در کشورهای اروپایی ممنوع است، خاطرنشان کرد: پشت کلمات عوام فریبانه، یک دنیا خباثت وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه حضور ایران در کشورهایی نظیر سوریه و عراق به دعوت دولت‌های رسمی این کشورها انجام‌شده است، تصریح کرد: آمریکایی باید از خود این سؤال را بپرسند که آن‌ها در سوریه و عراق چه می‌کنند؟

موسوی با ابراز خرسندی از برملا شدن نقشه‌های غربی‌ها در غرب آسیا و حتی در کل دنیا، افزود: باید از مواضع مقتدرانه رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و رئیس شورای عالی امنیت ملی کشورمان در برابر وزیر خارجه فرانسه تقدیر و تشکر کرد.

این مسوول با تأکید بر اینکه توان دفاعی ایران قابل‌مذاکره نیست، خطاب به سردمداران کشورهای اروپایی، گفت: اروپایی‌ها باید بجای حواشی به دنبال انجام تعهدات خود در برجام باشند.

وی بابیان اینکه غربی‌ها باید بدانند از ملت ایران طلبکار نیستند، تأکید کرد: اروپایی‌ها باید بدانند که در برجام تعهدات زیادی دارند که بخش زیادی از مفاد آن بر زمین مانده است و به همین دلیل نباید مسئولان ما اجازه دهند که دولت‌مردان غربی در نقاب یک طلبکار با ما برخورد کند.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه اگر احساس شود مسئولان آمریکایی و غربی از موضع طلبکارانه با ایران برخورد می‌کنند، نباید اجازه دهیم که هواپیمای آن‌ها در کشورمان بر زمین بنشیند، ادامه داد: سوئیس که مدعی مهد آزادی و حقوق بشر است، بنزین هواپیمای وزیر خارجه ایران را تحریم کردند.

موسوی با اشاره به اهمیت موضوع شرکت در اردوهای معنوی راهیان نور، اضافه کرد: باید نیروهای انقلابی با الگو گیری از شهدا، به هویت‌سازی برای نسل جوان اقدام کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار