وزیر ورزش گفت : باید عقب ماندگی‌های ورزشی مناطق محروم فارس را جبران می‌کنیم تا بین مناطق برخوردار و کم برخوردار استان توازن ایجاد شود.
کد خبر: ۵۷۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 11 March 2018

تابناک فارس به نقل از صداو سیما: وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری زرین دشت گفت: با توجه بیشتر به وضعیت سرانه ورزشی مناطق محروم از جمله شهرستان زرین دشت، بسیاری از عقب ماندگی‌های ورزشی این مناطق را جبران می‌کنیم تا بین مناطق برخوردار و کم برخوردار استان توازن ایجاد شود.
سلطانی فر افزود: با نگاه دقیق به وضعیت ورزشی فارس، انتظار درخشش بیشتر جوانان این استان در رشته‌های مختلف ورزشی در یکی دو سال آینده داریم.
وزیر ورزش و جوانان همچنین با تاکید بر محرومیت شهرستان زرین دشت، به لحاظ وجود فضا‌های ورزشی، نسبت به ساخت و اجرای چند طرح ورزشی در این شهرستان تا سال ۱۳۹۸ خبر داد.
وی گفت: دولت به منظور عبور از رکود و پویایی اقتصادی در تلاش است تا در سال آینده یک میلیون و ۳۳ هزار شغل جدید در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش و جوانان ایجاد کند.
سلطان فر به پیش بینی منابع جدید در لایحه بودجه ۹۷ کل کشور برای ایجاد اشتغال و توسعه مناطق محروم اشاره و تصریح کرد: باید بخش خصوصی و خیران نیز برای رفع مشکلات عمومی بیش از پیش فعال شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار