وزیر ورزش و جوانان گفت:ظرفیت‌های استان فارس نوید خبرهای خوبی در آینده ورزش این استان دارد.
کد خبر: ۵۷۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 11 March 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:مسعود سلطانی‌فر در آیین بهره‌برداری از زورخانه حضرت ابوالفضل عباس(ع) جهرم با بیان اینکه استان فارس ظرفیت‌های بسیار مناسبی در بحث ورزش دارد٬ اظهار داشت: ظرفیت‌های استان فارس نوید خبرهای خوبی در آینده ورزش این استان دارد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نیازها و تقاضای ورزشکاران جهرم و فارس خاط نشان کرد: اهتمام ویژه دولت در سال ۹۷ این است که زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند و منابع مناسبی جهت آن پیش‌بینی شده است.

وی خواستار اعتمادسازی بین مردم و مسؤولان شد و بیان کرد: عنصر اعتماد بین مردم و مسؤولان باعث تقویت نظام می‌شود و این اعتماد متقابل زمینه‌ پیشرفت امور است.

سلطانی‌فر با بیان اینکه زورخانه جهرم به کمک بخش‌های دولتی و خصوصی به زیبایی ساخته شده است٬ گفت: این زورخانه یکی از مدرن‌ترین زورخانه‌های کشور بوده و میزان همیاری مردم در بخش‌های مختلف استان فارس زبانزد است.

وی بیان کرد: با گسترش فضاهای ورزشی باید ظرفیت‌های ورزشی جوانان را شکوفا کرد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه برنامه این وزارتخانه در سال ۹۷ ابتدا تکمیل پروژه‌های بالای ۷۰ درصد است٬ اظهار کرد: در برنامه دوم تکمیل پروژه‌هایی با پیشرفت ۵۰ درصد است و با تحویل این پروژه زمینه رضایت مردم و به‌ویژه جوانان را فراهم کنیم.

وی افزود: اهتمام دولت بر این است که در بخش ورزش و جوانان به عنوان مهمترین و ارزان‌ترین ابزار سالم‌سازی جامعه و پرکردن اوقات فراغت تلاش کند.

سلطانی‌فر ادامه داد: جنبش عمومی خوبی جهت گسترش ورزش در ابعاد مختلف با حمایت‌های دولت و مجلس شکل گرفته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار