۶۰۰ کیلوگرم محصول غیربهداشتی در شهرستان پاسارگاد معدوم شد.
کد خبر: ۵۷۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 11 March 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عبدالله بهادری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاسارگاد گفت: در ۱۵۰ بازرسی واحد نظارت بر غذا و دارو انجام شده از صنایع تولیدی این شهرستان، ۶۰۰ کیلوگرم محصولات و مواد اولیه غیربهداشتی کشف و معدوم شد.

وی افزود: همچنین مقدار ۲۱ هزار و ۶۵۸ کیلوگرم از محصولات، به دلایل مختلف توقیف و برای تصمیم گیری پیرامون قابلیت مصرف، به مراجع قانونی ارجاع شده است.

بهادری ادامه داد: نظارت موثر و دوره‌ای بر واحد‌های تولیدی شهرستان باعث ارتقای سطح بهداشتی و ایمنی محصولات می‌شود.

او تاکید کرد: وضعیت بهداشت کوچک‌ترین موارد بهداشتی که به سلامت مردم آسیب رسان باشد را پیگیری می‌کنیم و در صورت اصلاح نشدن، برابر قانون با واحد تولیدی و محصول توقیفی برخورد می‌شود.

بهادری بیان کرد: در سال جاری هشت بازرسی از صنایع همراه با واحد نظارت بر غذا و دارو انجام شده که دو حکم قضایی قطعی دریافت و یه اجرا درآمده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاسارگاد تصریح کرد: از مجموع بازرسی‌های انجام شده، ۱۰ بازرسی در ساعات غیر اداری و روز تعطیل انجام شده است و ۳۶ نمونه برداری از سطح عرضه با خریداری محصولات انجام شده است؛ همچنین ۸۰ قلم نمونه برداری از واحد‌های تولیدی انجام شده و در مجموع، ۹ پرونده تخلف به اداره تعزیرات و دو پرونده به دادگاه ارجاع داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار