تیم واترپلو بانوان استان فارس در رده سنی 11-14 سال توانست برای اولین بار در تاریخ ورزش فارس به مقام اول لیگ برتر کشور دست یابد و همچنین تیم 15-17 سال فارس بر سکوی سوم کشور ایستاد.
کد خبر: ۵۷۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 12 March 2018

تابناک فارس به نقل از حافط نیوز: شهرام کمال زاده رئیس هیات شنای استان فارس با اعلام این خبر افزود: تیم واترپلو بانوان استان فارس در رده سنی 11-14 سال توانست برای اولین بار در تاریخ ورزش فارس به مقام اول لیگ برتر کشور دست یابد و همچنین تیم 15-17 سال فارس بر سکوی سوم کشور ایستاد.
کمال زاده با اشاره به اجرای برنامه های کوتاه مدت و میان مدت و سرمایه گذاری بر روی نوجوانان, استعدادیابی و آموزش در رشته های زیر مجموعه خود را یکی از مهمترین اهداف برنامه کوتاه مدت و میان مدت هیات شنای استان عنوان کرد.
در همین راستا و در رشته واترپلو هیات استان با حمایت و تقویت پایه های این رشته سعی در بهبود جایگاه واترپلو فارس در کشور داشته است که درخشش دختران واترپلوایست نوجوان فارس در مسابقات کشوری نویدی در جهت به ثمر رسیدن برنامه ریزی های انجام شده است.
وی افزود: تیم واترپلو فارس در رده سنی 11-14 سال با ترکیب یاسمین هوشمند قصرالدشتی, ژاسمین دهقان, فاطمه بهاری, روزا زارعی, ستاره جوانمردی, کیانا رضایی اردکانی, ترانه وفایی, کیمیا شیعه, پرنیا پرتو اندازان پور, عسل قاسم زاده, بهار رجایی و مریم عباس باشی با مربیگری ارغوان اختیاری و سرپرستی فاطمه ساریخانی توانست با پیروزی و اقتدار تمام بر سکوی اول لیگ واترپلو بانوان کشور قرار گیرد.
در تهران و در رده سنی 15-17 سال نیز تیم واترپلو فارس متشکل از سارا صالحی, بیتا علی پور, حوریه عرب, ساغر بصیرنیا, نازنین سلطانی, فرانه بیگی, ساغر جوانمردی, بهار رجایی, مریم عباس باشی, سیده مریم عباس زاده شیرازی, عسل قاسم زاده, زهرا امینی, حدیث عبدی پور, پرنیان قشقایی, پرنیا قربانی و کیانا رضاییان با مربیگری سارا روئین و سرپرستی رکسانا حاجی نژاد موفق شد بر سکوی سوم لیگ واترپلو بانوان کشور قرار گیرد.
در این مسابقات علاوه بر نگار جوانمردی مسئول كميته واترپلو بانوان و یکی از داوران با سابقه کشور که در این مسابقات حضور داشت مریم اعلایی, فاطمه ساریخانی,حدیث پیراحمپیان و نیلوفر سخندانی نیز به عنوان داوران اعزامی قضاوت این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار