عضو شورای شهر شیراز گفت:مناسب سازی فضای شهری به طور جدی در دستورکار کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا قرار دارد و یکی از معلولین نیز به عنوان مشاور انتخاب شده است.
کد خبر: ۵۷۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 13 March 2018

تابناک فارس به نقل اتز مهر: نواب قائدی  در صحن علنی شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه شهر باید برای تمامی شهروندان مهیا باشد افزود: رویکرد انسان محوری در توسعه خدمات شهری از شعارهای شورای پنجم بوده که رابطه مستقیم با عدالت اجتماعی دارد.

وی ادامه داد: توسعه شهری طی سال های گذشته به گونه ای بوده که برای استفاده تمامی شهروندان با هر سطح توانایی نبوده و در عمل افرادی که دارای توانایی اندک هستند با مشکلات مواجه شدند.

عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد: طبق آمار حدود ۳۶ هزار نفر در شیراز دارای معلولیت های مختلف هستند و در کنار آنها سالخوردگان فراوانی وجود دارند که برای تردد در شیراز با مشکلاتی درگیر هستند.

قائدی یادآور شد: با داشتن چنین وضعیتی در سطح شهر نیازمند مناسب سازی کامل هستیم که مهمترین آن خدمات حمل و نقل و توجه ویژه به مباحث عمرانی است.

وی ادامه داد: علی رقم وظایف و تکلیفی که قانون بر عهده شهرداری گذاشته در بحث مناسب سازی فضای شهری باید تمامی دستگاه ها ورود و همکاری لازم را داشته باشند.

عضو شورای شهر شیراز تاکید کرد: مناسب سازی فضای شهری به طور جدی در دستورکار کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا قرار دارد و یکی از معلولین نیز به عنوان مشاور انتخاب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار