اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با اختصاص دو درصد کل درآمدهای عمومی شهرداری شیراز به خرید کالا و خدمات از شرکت‌های دانش‌بنیان را تصویب کرد.
کد خبر: ۵۷۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 13 March 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: براساس مصوبه  سی و یکمین جلسه علنی سال 96 شورای اسلامی شهر شیراز، بین یک تا 2 درصد از کل درآمدهای عمومی شهرداری شیراز را به خرید کالا و خدمات دانش‌بنیان از شرکت‌های فعال در شیراز و استان فارس اختصاص می‌دهند.

این اقدام شورای شیراز با هدف ایجاد فضای رقابتی مناسب و توسعه فناوری توسط مراکز علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان شیراز و استان فارس انجام شده است.

همچنین در جلسه امروز شورای اسلامی شهر شیراز، مصوبه دوره چهارم شورای اسلامی شیراز در مورد دستورالعمل اجرایی نحوه تاسیس و بهره‌برداری از شرکت‌های حمل و نقل درون شهری به تصویب رسید. اعضای شورای اسلامی شهر شیراز همچنین به لایحه‌ای دیگر مبنی بر واگذاری زمین برای ساخت مسجد حضرت خدیجه (س) در شهرک گلستان شمالی رای مخالف دادند.

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در مورد لایحه‌ پیشهادی شهرداری شیراز با موضوع مساعدت به مبلغ 500 میلیون ریال از محل ماده 17 بودجه سال 96 شهرداری شیراز به تیم فوتبال بانوان منتخب شیراز در لیگ برتر موافقت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار